Wie heeft hier een antwoord op.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb me net aangemeld bij dit forum.
en het is erg leuk om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft. echt super!!
ik hoop dat er ondertussen al meer mensen goed nieuws krijgen en dat de rest in ieder geval erg positief blijft...
mijn vriend en ik zijn ong. 4 maanden geleden gestopt met de pil en willen dus graag zwanger worden (volgens mij wel logisch anders zat ik nou vast niet op deze pag.)
nou heb ik 30 nov mijn NOD (volgens mij heet dat zo) maar ik heb nou sinds een paar dagen erge buikpijn en heel veel uitscheiding ( is misschien een beetke vreemd om zo mijn eerste bericht te beginnen, sorry daarvoor) en mijn borsten doen af en toe 'pijn' (het is niet echt  pijn meer een trekkend gevoel)  is dit normaal? en wat kan het betekenen?

hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven.
alvast HEEL erg bedankt!!
gr.
janneke

Hoi Janneke,

Welkom op dit forum. Het is echt leuk te zien dat de een na de ander zwanger wordt. Opbeurend ook!
Wij zijn in ronde 6 nu en ik heb op 29 nov mijn NOD dus we zitten ongeveer bij elkaar..

Over die kwaaltjes kan ik je helaas niks vertellen. Elke maand heb ik wel weer verschillende dingen, soms meer afscheiding en soms meer buikpijn en pijn in de borsten maar het kunnen ook tekenen zijn dat je  er aan komen..

Niet echt opbeurend nieuws dus, maar wel eerlijk.

Succes en heel veel geduld gewenst!!

ben inderdaad blij dat je eerlijk bent.
maar ben benieuwd. zou wel leuk zijn om samen naar het juli forum te gaan..
maar ja, we moeten nog minimaal een week geduld hebben.

Het juli forum gaat niet meer lukken. Volgens "de berekeningen" zou ik 8 augustus uitgerekend zijn als het nu raak is. Maar dat ligt misschien aan de lengte van de cyclus. De mijne is zo'n 30 dagen..

heb het net u ook uit laten rekenen en ik kom dan ook uit op 8 aug.
dan zou het idd een maand later zijn.. maar ja niet te vroeg juichen we moeten, helaas, ook realistisch blijven.

Hoi hoi,

Ik las net jullie berichten. Ook ik zou 8 augustus uitgerekend zijn als het nu raak zou zijn. 3 op een rij, wel erg toevallig....
Ik had 16 en 17 nov. mijn ovulatie en voel me nu sinds een paar dagen een beetje raar. Lichte rugpijn en lichte steken in mijn buik.
Olivia; ik las net je bericht en zag je naam staan. Een erg leuke naam, hij staat erbij op mijn lijstje!!!!

GR Sofie

hoi hoi,

hier ook iemand die als het raak is op 8 augustus is uitgerekend

Ik heb momenteel nog niet echt ergens last van op wat meer afscheiding na dan. soms nog iets dikkig ook, wat ik normaal voor de eisprong heb....dit houd me nu dus erg bezig. Zou ik, zou ik zwanger kunnen zijn?  (gaat het de hele dag door mijn hoofd)

soms wat steekjes in mijn buik maar dat had ik de vorige maanden ook dus die tel ik niet mee.
spannend hoor meiden, ik zit eigenlijk te wachten op de echte verschijnselen.
Bij de eerste had ik 5 dagen voor mijn NOD een innestelingsbloeding.
Ik zit trouwens in de 5e ronde.

boefje

Hey .
Het zou best kunnen zijn dat je last hebt van je eisprong. Sommige meiden kunnen dit voelen en krijgen last van hun buik en borsten. Ik zelf heb hier weinig last van.
Als dit het geval is dan zou dat betekenen dat jullie aan de gang moeten.....hahaha
Succes.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan