Wie heeft hier een antwoord op.

Ha Brusje, welkom bij de klub!
Heb je dan ook op 29/30 nov je NOD?

Ik had op een eerder topic (ik geloof dat ie nu op pagina 4 staat) al gevraagd wie er nog meer op die datum haar NOD heeft en toen waren er nog meer bij. J_J, Bloem kate, en Merle74 in ieder geval. En nog een paar anderen net een dag of een paar dagen ervoor.
Ik weet niet of die dan ook automatisch op 8/8 uitgerekend zouden zijn? Ligt waarschijnlijk aan de duur van je cyclus of niet?

Met z'n allen op het wachtbankje scheelt weer, gedeelde smart is tenslotte halve smart.

Geduld gewenst! (haha ik wens het iedereen wel maar ik moet oppassen dat ik dan zelf ook nog wel wat geduld overhou!)

miena,

ik heb zelf last van ovulatiepijn en die had ik dus vorige week (en geklust!!).

die krampjes in de wachtweken heb ik dus ook al eerder gehad vandaar dat ik dat niet meetel als een eventueel  zwangerschapskwaal.

groetjes

(wat wel bizar is: mijn schoonma vroeg mijn vriend maandag of ik soms zwanger was!!! soms heeft zij zo'n vooruitziende blik maar we moeten nog een weekje wachten of ze gelijk heeft of niet)

olivia,

ja mijn nod is ook rond 29-30 nov.
mijn cyclussen verschillen tussen de 26 en 34 dagen maar aangezien ik dus mijn eisprong heb gevoelt, tel ik daar 2 weken bij op. En dan kom ik op 29/30 nov.

Terug
Bovenaan