Wie heeft hier ervaring mee?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik zit met het volgende. Ik heb sinds gisteren last van zonne-allergie, allemaal bultjes op mijn bovenarmen en in m'n hals. Nu heb ik hier nog nooit last van gehad. En vraag mij nu dus af, zou het misschien door hormonen kunnen komen? Ik heb pas 2 juli mijn nod!

Ook had ik vanochtend last van een beetje ongi gevoel in m'n buik, was ook zo weer over.
Ik kan mij helemaal niet meer herinneren of ik dit ook had toen ik zwanger was van mijn zoontje, dus ik hoop dat jullie hier misschien ervaring mee hebben?

Liefs Rianne        

22 jaar, ronde 3, tweede kindje

Hoi,

Ik heb er nooit geen last van gehad alleen toen ik 12 weken was met de zwangerschap kreeg ik overal jeuk en bultjes

dat ongi gevoel heb ik wel gehad toen ik net zwanger was

ik zal voor je duimen
gr monqiue

Hoi,

Ik weet dat tijdens je zwangeschap je huid veel gevoeliger is. Je weer last kunt krijgen van jeugdpuistjes etc. Zo is mijn zusje erg verbrand nadat er per ongeluk een druppel wasbenzine (kwastenreiniger) in haar badwater was gevallen!
Ik ben even zwangers geweest, helaas uitgelopen op een miskraam maar die ongesteldheidsgevoelens had ik ook aldoor. Ik werd er chagerijnig van omdat die ongesteldheid maar niet doorzette...bleek dus zwanger te zijn!

Suc6
Groetjes Ineke

Misschien kan het ook gewoon een zonne-allergie zijn?!?!? Ik heb dat vroeger ook gehad namelijk. Rode bultjes op mijn borst en armen. Ineens en inmiddels is het ook weer over, behavle nog een beetje op mijn voeten. Ik geloof dat sommige allergien zo maar komen, je die een paar jaar hebt en ze dan ook zo maar weer verdwijnen. Ik heb nu bijvoorbeeld ineens hooikoorts, vroeger dus nooit gehad en ben nu de haas.

Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje zat ik onder de kleine puistjes. Voornamelijk in gezicht, op mijn hals en boezem en op de rug.
Dus wie weet
succes

Bedankt voor jullie reacties. Aan de ene kant denk ik zelf ook wel dat het gewoon een allergie is, het natuurlijk nog wel errug vroeg. Maar ja, aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat het een kwestie is van zwangerschapshormonen!

Maar goed, nog maar even de tanden op elkaar en afwachten tot eind volgende week, dan is namelijk mijn nod. Voel me sinds gisteren wel een beetje anders dan anders, maar ja, zeggen ze niet de wens is de vader van de gedachte?
Gewoon flink duimen dus!

Liefs Rianne

22 jaar, ronde 3, twee kindje

quote: mamma rianne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2005 20:06:32'));

Bedankt voor jullie reacties. Aan de ene kant denk ik zelf ook wel dat het gewoon een allergie is, het natuurlijk nog wel errug vroeg. Maar ja, aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat het een kwestie is van zwangerschapshormonen!

Maar goed, nog maar even de tanden op elkaar en afwachten tot eind volgende week, dan is namelijk mijn nod. Voel me sinds gisteren wel een beetje anders dan anders, maar ja, zeggen ze niet de wens is de vader van de gedachte?
Gewoon flink duimen dus!

Liefs Rianne

22 jaar, ronde 3, twee kindje

hoi rianne,
bedankt voor je felicitaties.
maaaaarrrr ik heb ook ineens last van zonneallergie.overal bultjes niet normaal.
dit word mijn derde kindje en ook ik wist het niet echt meer van de vorige keren,je denkt dat je het nooit zal vergeten maar eigenlijk moet je het opschrijven want vergeten doen we het toch helaas.
ook ik heb een gevoelige buik alleen als je ongesteld moet worden voel ik het onder in mijn buik en nu duidelijk iets hoger en aan de linkerkant.
ik zal voor je duimen
succes gr romy

Hoi Romy,

Nou dat gaat bij mij dus net zo...Het enige wat ik weet is dat toen ik twee jaar terug zwanger (jeweetwel, die warmste zomer sinds 1940 ofzo), ik echt niet in de zon kon wezen, kreeg gelijk allemaal bultjes en vlekken op m'n benen.
Maar voor rest...zou ik het allemaal niet zo goed meer weten, inderdaad handig (en leuk) om dat allemaal op te schrijven. Misschien een tip voor alle mamma's in spe?!

Groetjes rianne

p.s. Ben je nu in maart uitgerekend? Wie weet zie ik dan nog eens op het maart forum! ( hoop het natuurlijk wel!)

Terug
Bovenaan