A
Anoniem
Guest
quote: mamma rianne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2005 20:30:58&apos
);
Hoi Romy,
Nou dat gaat bij mij dus net zo...Het enige wat ik weet is dat toen ik twee jaar terug zwanger (jeweetwel, die warmste zomer sinds 1940 ofzo), ik echt niet in de zon kon wezen, kreeg gelijk allemaal bultjes en vlekken op m'n benen.
Maar voor rest...zou ik het allemaal niet zo goed meer weten, inderdaad handig (en leuk) om dat allemaal op te schrijven. Misschien een tip voor alle mamma's in spe?!
Groetjes rianne
p.s. Ben je nu in maart uitgerekend? Wie weet zie ik dan nog eens op het maart forum! ( hoop het natuurlijk wel!)
hoi,
ja ik ben volgens babybrabbel op 6 maart uitgerekend,
maandag ga ik even naar de dokter voor bevestiging.
het word wel spannend want mijn 2e dochter is van 10 maart.
ik hoop je inderdaad op het maartforum te zien
groetjes romy
Hoi Romy,
Nou dat gaat bij mij dus net zo...Het enige wat ik weet is dat toen ik twee jaar terug zwanger (jeweetwel, die warmste zomer sinds 1940 ofzo), ik echt niet in de zon kon wezen, kreeg gelijk allemaal bultjes en vlekken op m'n benen.
Maar voor rest...zou ik het allemaal niet zo goed meer weten, inderdaad handig (en leuk) om dat allemaal op te schrijven. Misschien een tip voor alle mamma's in spe?!
Groetjes rianne
p.s. Ben je nu in maart uitgerekend? Wie weet zie ik dan nog eens op het maart forum! ( hoop het natuurlijk wel!)
hoi,
ja ik ben volgens babybrabbel op 6 maart uitgerekend,
maandag ga ik even naar de dokter voor bevestiging.
het word wel spannend want mijn 2e dochter is van 10 maart.
ik hoop je inderdaad op het maartforum te zien
groetjes romy