Wie heeft last van bijwerkingen?

Sorry hoor, ik snap dat sommigen moe worden van de discussie rond de mexicaanse griep. Deze keer wil ik niet weten of je het wel of niet doet. Ik ben nieuwsgierig naar de mensen die het wel hebben laten doen of ze ook veel of juist helemaal niet last hebben van bijwerkingen.
Ik heb vanmorgen om tien uur mijn eerste vaccinatie gehaald en heb tot nu toe nog nergens last van.

Ben trouwens ook vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Het hartje was goed te horen dus dat is fijn. Nu op naar de 20-weken echo op 3 december.

Heb hem dinsdagavond gehad, en ik heb wel veel last van mijn arm, en ben ook erg moe. Ben vandaag ook niet gaan werken. Maar was al eerder best moe, dus denk niet dat dat door de prik komt.

Ik heb dus echt he-le-maal nergens last van gehad.
Ging lachend naar binnen (ze hadden op de radio gezegd dat je moest lachen als die prik werd gegeven, dan had je er minder last van XD!!) en ging lachend naar buiten. Ik had echt zoiets van: wordt daar nou al die ophef over gemaakt.
Ik heb ook geen last gehad van moeheid of een hangerig gevoel. De volgende dag werd ik wakker en was mijn arm een klein beetje stijf maar na een warme douche was dat ook weg. Ik ben blij dat ik hem heb laten zetten, beter voor mij en mijn kleine meid!!

Liefs Sonja

Mijn arm is in de loop van de dag gisteren wel wat stijf geworden. Er op slapen wou dus niet echt maar verder voel ik me prima. Niet hangerig of moe zoals Sonja al zei.
Fijn om de reacties ook te lezen. Een paar weken had ik het gevoel dat ik een van de weinigen was die de prik ging nemen. Valt dus wel mee.

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan