Wie heeft last van bijwerkingen?

Ik heb hem toch ook genomen. En ik heb ook een beurs gevoel in mijn arm, en wat spierpijn. Ik denk ook niet dat ik er straks op kan slapen. paar uur erna kon het nog wel maar toen deed het nog geen pijn.

Verder nergens last van tot nu toe. Wel grappig van mijn zoon. Die gaf pas reactie nadat we de deur uit waren... zo snel ging alles, heel verontwaardig was hij. Maar op dat moment gaf hij geen kik. Ook heeft hij nu een beurse arm, wil hem ook niet gebruiken terwijl het zijn rechter arm is.

Hoi allemaal,

Ik ben morgen 17 weken zwanger en krijg dinsdag over een week mijn 1e mexi-prik. Fijn jullie berichten te lezen! Heeft jullie beebje ook goed gereageerd? (dwz nog steeds beweeglijk, evt controles bij de verloskundige daarna positief?
Voel me best onzeker, maar neem 'm wel, ook omdat ik lichte astma heb.

Groetjes, Esther

Hoi allemaal,

Vanmiddag mijn eerste prik gehaald en ik heb op wat spierpijn (beetje krampachtige pijn) in mijn arm tot nu toe nergens last van. Moe dat wel maar dat had ik gisteren ook al hihihi. Hoop dat het hier bij blijft. Toch wel blij dat ik hem gehaald heb.

Groetjes Mirjam

Ik had ook een zere arm, kon er 's nachts niet echt lekker op slapen. ik kreeg 's avonds een beetje last van harde buiken, maar dat heb ik uiteindelijk geweten aan het vele fietsen van die dag (naar de ha dus...)
De baby beweegt prima, dus geen nood!

beetje stijve arm, verder alles OK gegaan. Ik heb geen verandering bij die kleine gevoeld, maar daar had ik ook niet op gerekend. Verder heb ik me niet ziek gevoeld, terwijl ik dat van de 'gewone' griepprik altijd wel was. 9 december maar weer!

Terug
Bovenaan