Wie heeft Mirena of gaat daar voor kiezen? Ervaringen gevraagd

hoi hoi,
ik heb 2 maal voor mijn zwangerschap een spiraaltje gehad. op zich erg prettig, ik werd niet meer ongi. maar beide keren kreeg ik na 1,5 jaar ontzettende buikpijn, en was dus beide keren mijn spiraaltje scheef gegroeit. en moest hij er uit.
ik ben nu aan de pil ... de diana 35 pil (word vergoed, ondat die ook tegen acne is, dat heb ik wel niet maargoed ik krijg hem voor niks)

liefs lau

Hoi meiden

Ons zoontje is begin oktober geboren en ik heb 6 weken na de bevalling de mirena laten plaatsen (was de meest gunstige tijd er voor zeiden ze tegen mij)
Ik heb er geen last van gehad en ben daarna nog 1 x ongesteld geworden en daarna niet meer.
Ik vind het erg makkelijk, hoef nergens aan te denken en als we voor een 2e gaan is hij er weer zo uit.

Groetejs!

hoi meiden

ik heb hem gisteren laten plaatsen en idd geen probleem, ik had na het plaatsen wel een rot gevoel een soort van kramp maar dat was vanmorgen weer weg!! hoop dat hij goed blijft zitten dan heb ik daar lekker geen omkijk meer na

veel liefs cora

hoi!

Ik heb de Mirena sinds november 2007
en de plaatsing viel me mee, nauwelijks pijn en
maar het was zo gepiept.

Wat me wél tegenviel/valt is het ontzettend lange bloeden erna.
(bij mij dan) Ik bloed sinds 2 weken nu niet meer (hopelijk is het nu echt afgelopen!) dus dat heeft wel 4 maanden geduurd...en dan dus echt elke dag, 24 uur bloeden....
en af en toe flinke buikkrampen erbij. Ik heb serieus overwogen om het ding eruit te laten halen: stond werkelijk op dat punt, totdat.. het stopte 2 weken geleden!!! Dus ik wacht eerst maar weer even af.
Nu gaat het heel goed en als ik me zo blijf voelen als nu, hou ik de Mirena zeker een hele poos is de bedoeling!
Al willen we graag gaan voor kindje nr. 2 op den duur!

Succes met je beslissing!

Ik heb sins twee maanden een mirena spiraal en ben er zeer tevreden mee. Het inbrengen ging prima. Voelde idd als ongesteldheidspijn. Ik voel er nu niks meer van. Daarom dacht is laatst wel "Zou dit zo horen". Maar ben voor controle geweest en alles zat goed. De ongesteldheid moet wel weer even zijn draai vinden

Groetjes jufanne MV Daniël 4 maand

Bedankt voor jullie reacties.

Ik krijg hem eind maart ingebracht, dus we zullen zien hoe het daarna gaat.....

gr mama van MD en JA

ik ben op 30 nov bevallen van een dochter en heb de mirena 23 jan laten plaatsen!
daarna 2 keer ongesteld geweest wel langer als normaal!maar het eerste half jaar ken je cijclus nog heel erg onrgelmatig zijn met de mirena!dus je kan nar een half jaar eigelijk pas zeggen of het iets voor je is of niet!

Terug
Bovenaan