Wie heeft NOD deze week?

Hoi Iedereen,  Ik ben ook redelijk nieuw hier ! Heb al veel lotverhalen gelezen, doet deugd. Dankjewel!
Ik ben 30 jaar, was al een tijdje klaar om aan kinderen te beginnen, mijn vriend liep nog wat achter, maar in novbember dan toch besloten om ervoor te gaan! Omdat ik al lang hierop aan het wachten was, kon ik het natuurlijk niet zomaar op zijn beloop laten gaan en ben dus direct ook beginnen testen voor mijn ovulatie.
Vorige week dinsdag heb ik deze ook (denk ik) ook gevuld en gaf de test ook positief.  Sinds ik gestopt ben met mijn pil (in juli) heb ik wel elke maand mijn menstruatie gehad, maar was mijn cyclus niet altijd regelmatig, dus ik denk dat mijn NOD aanstaande weekend is, maar kan evengoed later zijn.  Soms denk ik ook wat symptomen te voelen (soms een beetje misselijk), wat pijn in de onderbuik (aan 1 kant) en wat gevoeliger borsten (vooral tijdens het lopen met mijn sportbh). Vandaag dan toch een test gedaan (gewone CB) en deze was negatief. Normaal?
Ik probeer zo relax mogelijk te zijn en niet te obsessief, maar toch heel moeilijk als je iets zoooo graag wilt :). Dus soms denk ik dat het meer in mijn hoofd zit.
Natuurlijk hoop ik stiekem dat het bij de eerste ronde, ineens raak is! Zou het mooiste kerstcaseu zijn... en anders op naar ronde 2! :) Benieuwd naar jullie mening en verhalen!  
 
Terug
Bovenaan