Wie heeft NOD rond 1 juni?? Nu is het echt aftellen......

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden....

Ik ben in volle spanning nu.... over 4 dagen is mijn NOD en eigenlijk kan ik niet meer wachten.. Heb allemaal vage klachten maar minder heftig dan vorige maand.. Heb last gehad van een opgezette buik maar dat is nu ook weer minder... Heb nu vooral rugpijn, steekjes in mijn buik, last van maagzuur... donkerdere tepels.. en moe.... maar dat laatste kan ook komen omdat ik vannacht slecht heb geslapen.. excusses voor alle details... maar ik hoop zo dat het raak is.. terwijl mijn gevoel zegt van niet?! Maarja vorige maand zei mijn gevoel van wel en toen was het niet raak..... whaaa wat een gedoe allemaal zeg!!! Hoe zit dat bij jullie??? Wanneer zouden jullie gaan testen??? in principe kan ik vanaf de 30ste testen tenminste dat staat op internet.. alleen mijn vriend wil dat ik tot   3 juni wacht... das nog een week!!!!!! veelste lang!!
Al met al echt super spannend!!!

Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!!
Groetjes Karen

Hoi Karen,

Ja spannend is het he? Mn NOD is 6 juni en vanaf zaterdag voelde ik allerlei dingetjes en nu helemaal niets meer. . Ik word er erg onzeker van. Probeer maar te denken dat het niet zo is, dan kan het alleen maar meevallen. Maar ja, dat denk ik wel, maar voel het natuurlijk anders. Ik denk dat ik donderdag de 7e dan ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Jij ook succes he?! Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Voor mij 1e ronde 1e kindje.

groetjes Suus

hallo

Mijn NOD is vermoedelijk vrijdag 1 juni, erg spannend. Ik voel nog niks, maar ben erg moe, maar dit komt vaker voor. Lijkt me zooooo mooi, dat het bijna onwerkelijk lijkt. Kreeg net van een vriendinnetje die 38 weken zwanger is haar laatste ovulatietesten en een zwangerschapstest, zo lief!!

Pink

Spannende week voor ons allemaal

Hi meiden,

Mijn NOD is ook 1 juni en wij zijn in de 2e ronde voor het 1e kindje.. heel spannend dus! ik ben vandaag de hele dag vreselijk misselijk geweest en heb erge buikpijn gehad... dus best een goed teken.. Maar goed hetkan ook zijn dat ik gister wat verkeerd heb gegeten ofzo....

Wel super pink dat je die testen hebt gehad, ik ga denk ik volgende maand ook is werken met die ovulatie testen... volgens mij is dat wel handig!!

groetjes

heey :D

mijn nod was gister  

wel steekjes in mijn buik en dat soort gekkigheid, en mn tepels zijn ook gevoelig alhoewel ik soms denk dat ik me dat verbeeld

ik ben al zo'n klein jaar bezig en ben het wachten zat...........

ZOU HET DAN NU................

duim duim ook voor jullie meides ........

dikke kus sjurtjuh

Hi Sjurtjuh

Wanneer ga jij testen dan?? als je nod gister was??? wacht jij ook een paar dagen langer met testen?? mijn nod is de 1e en ik wacht denk ik tot de 3e... kan t alleen niet goed volhouden... en las net dat moon vier dagen voor haar NOD positief heeft getest dus zit er nu ook aan te denken om eerder te testen!!

groetjes

hey ka :D

ja ik wacht nog even....alhoewel ik wel moet zeggen dat ik het reuze moeilijk vind...

ik heb al zo veel testen versleten en elke keer niets........

nu denk ik gewoon, ik wacht tot vrijdag..............

als het dan nog niet is dan test ik :D (EN NU POSITIEF GRAAG HAHAHAHA)

( morgen ben ik ook vrij en als ik me dan maar niet ga vervelen hahaha want dan uhhh mm pffffffff hihihi je kent het wel :D

ik duim ook voor jou, duim jij voor mij :D xxx

hey ka :D

ja ik wacht nog even....alhoewel ik wel moet zeggen dat ik het reuze moeilijk vind...

ik heb al zo veel testen versleten en elke keer niets........

nu denk ik gewoon, ik wacht tot vrijdag..............

als het dan nog niet is dan test ik :D (EN NU POSITIEF GRAAG HAHAHAHA)

( morgen ben ik ook vrij en als ik me dan maar niet ga vervelen hahaha want dan uhhh mm pffffffff hihihi je kent het wel :D

ik duim ook voor jou, duim jij voor mij :D xxx

Heej Sjurtjuh,

Nou ik heb de stap vanmorgen genomen.... en de uitslag was negatief ,   ik baal als een stekker.... vind het echt k*t......... mijn Nod is net als de jouwe eigenlijk ook pas morgen.. dus ik wacht het maar rustig af... misschien heb ik te vroeg getest.. ik heb getest op een cyclus van 28 dagen... mijn vorige cyclussen nadat ik gestopt was met de pil waren 2 keer 28 dagen en 1 keer 38 dagen... dat was de vorige keer... Wat zou jij doen?? over een week of ander halve week nog eens testen??? Ik had al het gevoel dat het niet raak was, maar als het dan bevestigd word dan baal ik toch... ik blijf steeds hoop houden tot de RD er is... dan kan ik me er pas bij neerleggen ..

Maar ik zal voor je duimen hoor!!!!  ik hoop dat het bij jou wel raak is!!!!
Ik ben vandaag ook vrij... dus zit er steeds aan te denken.... ik heb net al de bovenverdieping gepoetst en ga zo maar boodschappen doen denk ik, dan heb ik wat afleiding!!

Laat ff wat weten!!!!! want   ik ben wel benieuwd hoe het erbij jou voor staat!! hahaha

Liefs Ka

Terug
Bovenaan