Hi meiden (en vooral Karen),
Ik heb de afgelopen week me suf getest (wel 4x zoals te lezen hier en daar op het Forum), maar ben er gisteren met mijn eens voor gaan zitten op babybrabbel.org en daar kwam uit dat ik mijn NOD dus op 4 juni pas heb. Ik ga ervan uit dat jullie daar meer in thuis zijn als ik, maar ik heb dus echt te vroeg getest!!!! Mijn ei-sprong was ook later (1 dag) en ik had buikpijn 2 dagen later (ivm innesteling) dan daar voorspeld stond....
Ik heb de omschrijving van Predictor erbij gepakt en daar staat ook op dat je pas mag testen bij 1 dag overtijd!!! Dat zou bij mij dinsdag zijn.
Ik zou dus echt 1 dag na je NOD testen... Moeilijk, ik weet het... Ik leef met je mee, dan komen we namelijk allemaal weer bij elkaar in het februari forum vermoed ik!!!
Sterkte, ik zal voor jullie duimen!!
Kusz
Heej doraya,
Bedankt voor je reactie, nu heb ik toch weer een beetje hoop! Ik ga dalijk ook eens op babybrabbel kijken wanneer ik ongesteld moet worden als ik mijn cyclus van 38 dagen aan houd.... wel fijn dat jij je eisprong hebt gevoeld... ik weet niet zeker of ik m heb gevoeld ik had wel rond 22 en 23 mei een erg opgezette buik en veel klachten... die klachten zijn nu eigenlijk alweer wat minder geworden.... Ik had op babybrabbel gelezen dat als mijn cyclus 28 dagen was ik al op 30 mei thuis kon testen..... ik hoop dat ik te vroeg heb getest en dat het alsnog raak is.... maar ik probeer er niet vanuit te gaan!! Ik zal zo wel is kijken op babybrabbel en bereken met een cyclus van 38 dgn, en dat zet ik t resultaat wel hier op het forum!!
Super bedankt voor je reactie!
Liefs Ka