Hoi karen en andere.........
nou.......ook ik heb gister toch maar getest.....op de digitale van clear blue...
kon mezelf niet bedwingen........
en nee hoor...niet zwanger....ik toch nog maar even kijken op de test zelf en ik d8 ( VERBEELDING ) toch een streepje te zien........
dus ik d8 huh wat nu........morgen maar een test.....extra ofzo :S
nu werd ik vanmorgen wakker en ja hoor..............ONGESTELD
ben dr helemaal verdrietig van....en baal ook gewoon zo....ben al een jaar bezig na mijn miskraam vorig jaar.........en het wil nu gewoon niet lukken...........
anyway...ik geef niet op.........we gaan door.............met zn alle en dat maakt het wel wat makkelijker.............
sucses meiden........
xxxxxxxxxxx
Heej Sjurtjuh,
Ik snap goed dat je er de balen van hebt..... echt klote voor je, ik snap hoe je je voelt.... en het lijkt me als je al een jaar bezig bent en het steeds niet lukt je er op een gegeven moment helemaal zat van bent of niet?? Ik word er na deze twee maanden al helemaal gek van.....
Heb jij vorig jaar een miskraam gehad?? dat wist ik niet, wat erg! Ben je ook bezig voor je eerste kindje of heb je al kinderen??? voor mij is het dalijk de 3e ronde voor het eerste kindje.. ik ben trouwens 22 en kom uit brabant en jij?
ik heb ook het idee hoe langer ik na de test blijft kijken hoe scheler ik er van word en denk dat er een streepje staat... mijn vriend zei vanmorgen dat ik m na een half uur toch echt weg moest gooien, want dat er echt geen streepje meer kwam...
Het is idd fijn dat we er op dit forum over kunnen praten.... als meiden onder elkaar..
Liefs karen