Wie heeft NOD rond 1 juni?? Nu is het echt aftellen......

Heej Sjurtjuh....

Ik had niet goed gelezen .......... jou NOD is al geweest..... en je wacht tot vrijdag... vind ik echt super knap van je!!! maar de RD is bij jou ook nog niet verschenen dan???

Sorry hoor ik ben er een beetje vanaf vandaag....

Liefs ka

Hi meiden (en vooral Karen),

Ik heb de afgelopen week me suf getest (wel   4x zoals te lezen hier en daar op het Forum), maar ben er gisteren met mijn eens voor gaan zitten op babybrabbel.org en daar kwam uit dat ik mijn NOD dus op 4 juni pas heb. Ik ga ervan uit dat jullie daar meer in thuis zijn als ik, maar ik heb dus echt te vroeg getest!!!! Mijn ei-sprong was ook later (1 dag) en ik had buikpijn 2 dagen later  (ivm innesteling) dan daar voorspeld stond....
Ik heb de omschrijving van Predictor erbij gepakt en daar staat ook op dat je pas mag testen bij 1 dag overtijd!!! Dat zou bij mij dinsdag zijn.
Ik zou dus echt 1 dag na je NOD  testen... Moeilijk, ik weet het... Ik leef met je mee, dan komen we namelijk allemaal weer bij elkaar in het februari forum vermoed ik!!!

Sterkte, ik zal voor jullie duimen!!

Kusz

Hi meiden (en vooral Karen),

Ik heb de afgelopen week me suf getest (wel   4x zoals te lezen hier en daar op het Forum), maar ben er gisteren met mijn eens voor gaan zitten op babybrabbel.org en daar kwam uit dat ik mijn NOD dus op 4 juni pas heb. Ik ga ervan uit dat jullie daar meer in thuis zijn als ik, maar ik heb dus echt te vroeg getest!!!! Mijn ei-sprong was ook later (1 dag) en ik had buikpijn 2 dagen later  (ivm innesteling) dan daar voorspeld stond....
Ik heb de omschrijving van Predictor erbij gepakt en daar staat ook op dat je pas mag testen bij 1 dag overtijd!!! Dat zou bij mij dinsdag zijn.
Ik zou dus echt 1 dag na je NOD  testen... Moeilijk, ik weet het... Ik leef met je mee, dan komen we namelijk allemaal weer bij elkaar in het februari forum vermoed ik!!!

Sterkte, ik zal voor jullie duimen!!

Kusz

Heej doraya,

Bedankt voor je reactie, nu heb ik toch weer een beetje hoop! Ik ga dalijk ook eens op babybrabbel kijken wanneer ik ongesteld moet worden als ik mijn cyclus van 38 dagen aan houd.... wel fijn dat jij je eisprong hebt gevoeld... ik weet niet zeker of ik m heb gevoeld ik had wel rond 22 en 23 mei een erg opgezette buik en veel klachten... die klachten zijn nu eigenlijk alweer wat minder geworden.... Ik had op babybrabbel gelezen dat als mijn cyclus 28 dagen was ik al op 30 mei thuis kon testen..... ik hoop dat ik te vroeg heb getest en dat het alsnog raak is.... maar ik probeer er niet vanuit te gaan!! Ik zal zo wel is kijken op babybrabbel en bereken met een cyclus van 38 dgn, en dat zet ik t resultaat wel hier op het forum!!

Super bedankt voor je reactie!

Liefs Ka

Heej meiden,

Ik heb ff een test gedaan op babbybrabbel.com met een cyclus van 38 dgn daaruit komt dat mijn eisprong 28 mei is geweest, wij hebben de 26ste geklust dus dat is aardig positief.... mijn NOD zal dan op 11 juni zijn... dus nog een week wachten whaaaa... misschien komt de RD toch nog eerder langs... ik word er echt zenuwachtig van!!!
Sorry hoor.........

Liefs ka

Hoi karen en andere.........

nou.......ook ik heb gister toch maar getest.....op de digitale van clear blue...

kon mezelf niet bedwingen........

en nee hoor...niet zwanger....ik toch nog maar even kijken op de test zelf en ik d8 ( VERBEELDING ) toch een streepje te zien........

dus ik d8 huh wat nu........morgen maar een test.....extra ofzo :S

nu werd ik vanmorgen wakker en ja hoor..............ONGESTELD:(

ben dr helemaal verdrietig van....en baal ook gewoon zo....ben al een jaar bezig na mijn miskraam vorig jaar.........en het wil nu gewoon niet lukken...........

anyway...ik geef niet op.........we gaan door.............met zn alle en dat maakt het wel wat makkelijker.............

sucses meiden........

xxxxxxxxxxx

Hoi karen en andere.........

nou.......ook ik heb gister toch maar getest.....op de digitale van clear blue...

kon mezelf niet bedwingen........

en nee hoor...niet zwanger....ik toch nog maar even kijken op de test zelf en ik d8 ( VERBEELDING ) toch een streepje te zien........

dus ik d8 huh wat nu........morgen maar een test.....extra ofzo :S

nu werd ik vanmorgen wakker en ja hoor..............ONGESTELD:(

ben dr helemaal verdrietig van....en baal ook gewoon zo....ben al een jaar bezig na mijn miskraam vorig jaar.........en het wil nu gewoon niet lukken...........

anyway...ik geef niet op.........we gaan door.............met zn alle en dat maakt het wel wat makkelijker.............

sucses meiden........

xxxxxxxxxxx

Heej Sjurtjuh,

Ik snap goed dat je er de balen van hebt..... echt klote voor je, ik snap hoe je je voelt.... en het lijkt me als je al een jaar bezig bent en het steeds niet lukt je er op een gegeven   moment helemaal zat van bent of niet?? Ik word er na deze twee maanden al helemaal gek van.....
Heb jij vorig jaar een miskraam gehad?? dat wist ik niet, wat erg! Ben   je ook bezig voor je eerste kindje of heb je al kinderen??? voor mij is het dalijk de 3e ronde voor het eerste kindje.. ik ben trouwens 22 en kom uit brabant en jij?

ik heb ook het idee hoe langer ik na de test blijft kijken hoe scheler ik er van word en denk dat er een streepje staat... mijn vriend zei vanmorgen dat ik m na een half uur toch echt weg moest gooien, want dat er echt geen streepje meer kwam...

Het is idd fijn dat we er op dit forum over kunnen praten.... als meiden onder elkaar..

Liefs karen

Heej meiden,

Ik zag dat dit forum al was afgezakt tot de tweede pagina.. das natuurlijk niet de bedoeling!!!! Hoe is het met jullie??

Liefs ka

Hi....
hier is ik weer....   was vanmiddag op mijn werk en ben daarna aldoor in goed gezelschap geweest, maar kon niet ff op het forum...

lees net dat er al een aantal naar bed zijn, en ook ik ga zo meteen...
Ik wil jullie even mededelen dat ik aan het einde van de dag misselijk was, net al sgisteren en eergisteren... maar na het eten gaat het dan wel weer... ben weer een beetje in beweging gekomen na een aantal maanden niets doen. Was lid van de sportschool, erg gezellig, maar ik wil wat anders gaan doen. Maar ja om nou te gaan scouchen (skwasjen?? geen idee eigenlijk hoe je het schrijft) terwijl we bezig zijn om een kleine te krijgen...
Ik weet het nog even niet...
Doen jullie eigenlijk nog aan sport...
Wij hebben een hond en ik loop dan ook nog veel en dan neem ik de kleine mee op zijn skelter... goed voor hem en mij!!!
Zo dat was mijn babbeltje, ik start morgenochtend weer op, ik zal zorgen dat je op de eerste pagina blijft staan Karen, moet je wel helpen!!!

Hahaha, wel te rusten voor zometeen en tot morgen??
Kusz

Terug
Bovenaan