Zoals de titel al zegt. Ik moet maandag naar het ziekenhuis voor een laparascopie en dan gaan ze een grote cyste (8 cm) weghalen die in mijn eierstok zit. Er is mij verteld dat ik er rekening mee moet houden dat mijn eierstok niet gespaard kan worden.
Wie heeft dit ook gehad en wat is jullie ervaring?
Hoe lang duurde het herstel na de operatie? Op hoe lang moet ik rekenen met thuis zijn? Ik had zelf het idee dat ik wel snel weer aan het werk kon, maar er zijn diverse mensen die denken dat ik toch wat langer uit de running ben.
Ik ga bijvoorbeeld de 6e onder het mes, zou ik dan de 11e weer "fit" zijn voor een weekend weg?
Een andere vraag is of iemand hetzelfde gehad heeft en toch zwanger is geworden en was dat dan "natuurlijk" of met behulp van IUI of IVF?
Had je dan ook endometriose erbij (want dat denkt mijn gyn dat ik heb)?
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Groetjes, Esk (ronde 23)
Wie heeft dit ook gehad en wat is jullie ervaring?
Hoe lang duurde het herstel na de operatie? Op hoe lang moet ik rekenen met thuis zijn? Ik had zelf het idee dat ik wel snel weer aan het werk kon, maar er zijn diverse mensen die denken dat ik toch wat langer uit de running ben.
Ik ga bijvoorbeeld de 6e onder het mes, zou ik dan de 11e weer "fit" zijn voor een weekend weg?
Een andere vraag is of iemand hetzelfde gehad heeft en toch zwanger is geworden en was dat dan "natuurlijk" of met behulp van IUI of IVF?
Had je dan ook endometriose erbij (want dat denkt mijn gyn dat ik heb)?
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Groetjes, Esk (ronde 23)