hoi marlijn ik zelf vind het ook vervelend dat ik niet meteen ben begonnen op dag 1 met tempen maar ja,ik heb ongeveer 14 dagen geleden kan ook langer zijn mijn ei gehad tenminste toen ging mijn temp van 36.5 naar 36.2 en de dag erna na 36.6 en dit hield sowiezo langer dan 3 dagen aan dus ik denk mijn ei en opeens een week later een dip in mijn temp van 36.67 naar 36.46 ojee dacht ik ongi maar de dag erna weer 36.7 gek he en hij bleef toen schommelen tussen 36.6 en 36.8 en ongeveer een week geleden wederom een dip temp was eerst 37.04 en dag erna weer 36.5 ojee dacht ik toen weer komt de ongi maar tot vandaag nog niks en temp is weer 36.8 of 36.6/36.7 ik heb wel getest afgelopen zondag maar misschien te vroeg want je moet minstens 14 hoge tempen hebben voordat je kunt testen op een zwangerschap he en toen ik teste zat ik op dag 8 en een week eerder ook getest en toen zat ik pas op dag 3 of 4 dus veel te vroeg ik hoop op niks maar ik heb de testen hier liggen maar wil eigenlijk nog wachten wat zal ik doen? heb er nog twee liggen! en ik wel al wat gedronken vandaag! en leuk he zo'n forum kunnen we elkaar fijn op de hoogte houden he!!!!
liefs miranda
liefs miranda