Wie heeft ook ervaring met temperaturen??

hoi marlijn ik zelf vind het ook vervelend dat ik niet meteen ben begonnen op dag 1 met tempen maar ja,ik heb ongeveer 14 dagen geleden kan ook langer zijn mijn ei gehad tenminste toen ging mijn temp van 36.5 naar 36.2 en de dag erna na 36.6 en dit hield sowiezo langer dan 3 dagen aan dus ik denk mijn ei en opeens een week later een dip in mijn temp van 36.67 naar 36.46 ojee dacht ik ongi maar de dag erna weer 36.7 gek he en hij bleef toen schommelen tussen 36.6 en 36.8 en ongeveer een week geleden wederom een dip temp was eerst 37.04 en dag erna weer 36.5 ojee dacht ik toen weer komt de ongi maar tot vandaag nog niks en temp is weer 36.8 of 36.6/36.7 ik heb wel getest afgelopen zondag maar misschien te vroeg want je moet minstens 14 hoge tempen hebben voordat je kunt testen op een zwangerschap he en toen ik teste zat ik op dag 8 en een week eerder ook getest en toen zat ik pas op dag 3 of 4 dus veel te vroeg ik hoop op niks maar ik heb de testen hier liggen maar wil eigenlijk nog wachten wat zal ik doen? heb er nog twee liggen! en ik wel al wat gedronken vandaag! en leuk he zo'n forum kunnen we elkaar fijn op de hoogte houden he!!!!
liefs miranda

Hoi Russel

Je moet een duidelijk temperatuurverschil hebben, deze houdt ook aan.

Je kunt het beste een lijstje maken en deze op je nachtkastje leggen, en iedere morgen temperaturen (voor je opstaat). Als je dit bijv. een hele cyclus doet, dan zie je  vanzelf waar je temperatuur verhoging begint.

Mijn temp is voor de eisprong varierend van 36,3 t/m 36,9 en na mijn eisprong tussen varierend tussen 37 en 37,8. Dus bij mij zie je een duidelijk verschil.

Succes ermee, en hoop dat je snel mag aantellen.

Groetjes Essel

hoi Miranda,

Ja als je de test hebt liggen is het dodelijk!! Mijn man is nogal pragmatisch ingesteld en hij vind dat we een duidelijk stappenplan moeten hebben. We hebben afgesproken dat als mijn temperatuur hoog blijft of als ik nog niet ongesteld ben we over 2 weken testen. Over 4 weken ga ik weer naar de huisarts wat er ook gebeurd. Weet je ik ben niet zo plannerig maar het helpt tegen de zenuwen. Het is fijn om een soort plan van aanpak te hebben. Wat klussen betreft hebben we een keer een serieuze poging gewaagd, maar dit bleek achteraf in de verkeerde periode te zijn geweest. Dus tot we niet weten wanneer ik precies vruchtbaar ben, laten we dat komen hoe het komt. Soms is het vervelend om m'n man gelijk te geven (het is toch meer een vrouwenzaak) maar dat plan helpt, het temperaturen geeft hem ook meer zekerheid, hij kan al mijn pijntjes en krampjes niet voelen, en zo kan hij er ook mee bezig zijn. Dus een plan van aanpak helpt tegen stress (voor een deel dan he!!)

succes hoor ik houd jullie op de hoogte van mijn temperatuurverloop.

Marlijn

Hoi meiden,

bedankt voor jullie uitleg hierover. Ik temp idd elke morgen op dezelfde tijd (ik zet zelfs in het weekend mijn wekker als ik vrij ben). Vanmorgen was mijn temp 35.91 ik dacht wat is dait ja laag. Heb al vanaf dag 12 mijn temp op 36.2 zitten en twee keer een dag op 36.3. Ik weet zo niet in welke ronde wij zitten. Ik loop op dit moment bij de gyn en we zijn doorgestuurd naar de fertiliteitsarts en daarom ben ik aan het tempen. Heb een erg onregelmatige cyclus dus ben erg benieuwd wat dit gaat opleveren.

Succes allemaal.

Groetjes Russell

Hoi Russell,

Ik heb zelf ook een paar maanden m'n temperatuur bij gehouden. Ik heb toen elke keer alles ingevuld op fertilityfriend.com. Dat gaf mij erg veel duidelijkheid.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Dile

Hallo,

Hier weer even een update, nog steeds druk aan het temperaturen ik houd een grafiekje bij in excell had een tabel van de dokter gekregen maar daar kon maar als laagste temp 36.0 op aangezien hij al eens lager is geweest was dit niet handig, ook ging deze  maar tot 40 dagen (mijn cyclus is net iets langer dag 84 vandaag) Ik houd verder ook een beetje andere dingen bij op een kalender, opvallende dingen zoals, buikpijn, kramp, pijnlijke borsten, slijmveranderingen wanneer we sex hebben enz. Alles wat me maar kan helpen enige regelmaat te ontdekken. Tot dusver zie ik nog niet echt een patroon, maar het is leuk om mee bezig te zijn, helpt een beetje ongeduld te verzachten.

groetjes,
Marlijn

Hallo,

Ik heb via btc en grafiek geprint deze begint bij 36.1 en had vandaag 35.99 dus heb het er gewoon even bijgeschreven.
Ik hou mijn slijm ook wel in de gaten maar zie eigenlijk niet eel verandering alleen de ene keer wat meer dan de andere maar niet echt het rekbare waar ze het wel eens over hebben. Maar goed we gaan maandag naar zh voor uitslagen dus dan zullen we wel wat meer te weten komen hoop ik.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan