wie heeft ook nergens last van

Hoi!
Ik ben nu precies 9 weken zwanger en ook ik heb bijna nergens last van. Gevoelige borsten (af en toe), wat eerder moe en af af toe onpasselijk (niet echt misselijk dus). Ik heb voor het eerst overgegeven afgelopen maandagochtend.
Verder staat brood me ineens erg tegen, maar sinds ik dat had, heb ik het ook niet meer geprobeerd te eten, dus misschien gaat dat nu wel weer.

Ik heb ook het hartje al gehoord en gezien op de echo met 6 weken en 5 dagen om precies te zijn. Dat kan heel goed hoor...

Ik vind het ook heel erg moeilijk dat ik zo weinig "bijverschijnselen" heb, omdat ik in maart een miskraam heb gehad. Ook toen had ik rond 6 en een halve week het hartje gehoord en gezien op de echo en 1 week later, kreeg ik een vervolgecho (ik heb een chromosomenafwijking, dus ik krijg wat xtra onderzoeken) en toen klopte het hartje niet meer... Anderhalve week later, kreeg ik de miskraam.
Dus nu ik weer niet zoveel merk, ben ik weer xtra onzeker, of het wel goed blijft gaan...

Aanstaande maandag om 9 uur 's morgens moet ik weer naar gyn. voor een echo.
Ik zal zo opgelucht zijn als die gewoon goed is...!

Dus, ik begrijp je helemaal!!! Ik probeer er evengoed van te genieten, maar ik denk dat dat pas na maandag écht gaat lukken. (of eigenlijk pas na de vlokkentest op 26 aug).

Groetjes Ikke
 
Terug
Bovenaan