wie heeft ook nog om ongveer 23.00 de laatste fles..

Hoi,

Twan is nu 4 1/2 maand oud en krijgt ook om 23.00 de laatste voeding. Ik geef borstvoeding en nog maar 4x. Ik moet hem wel elke x wakker maken, maar geef hem nog steeds deze voeding. Wel krijgt hij nu ook een groente en fruithapje, dus ik hoop ook dat die laatste er binnenkort af kan. Maar ik vind het nu nog wel lekker eigenlijk, zo vlak voor het slapen gaan....

Groetjes Maaike

hoi hoi
Hier krijgt mijn zoontje ook nog tussen 22.30-23.00 de laatste voeding,plus komt hij snachts nog steeds voor een voeding,hij is 5 maanden.het is vermoeiend (hij is de derde) maar heeft ook wel iets,s'nachts samen met hem in z.n kaamertje,helemaal stil,bijna helemaal donker,en dan dat gezichtje,oogjes dicht,spontaan word je er weer verliefd op.
geniet er nog van....ook al hoop ik soms dat hij tog eens gaat door slapen.hahahahhaha
groetjes samantha..mama van larissa (19-02-2002) lisanne (17-05-2003) en joey (15-08-2006)

Mijn dochter is nu 5,5 maand en krijgt ook nog een laatste fles om 22.00 - 22.30 uur. Ze drinkt deze meestal slapend (bijna) leeg. Ik doe er wel nutrix doorheen. We zitten nu nog op 5 flessen en smorgens een fruithapje tussendoor. Savonds een paar lepeltjes groente maar deze vind ze niet lekker. We hebben 1x geprobeerd de tijden zo te verschuiven dat de laatste fles zou komen te vervallen, maar dat was geen succes ze was gelijk helemaal van slag. Ze drinkt de fles van 11.00 uur nu wat slechter dus waarschijnlijk is dat nu de eerste fles die komt te vervallen, zit ze toch op 4 voedingen.

hoi

Mijn dochter, 16 weken, drinkt haar late fles nooit op. Meestal stopt ze na 80-100 cc. Gisteravond dronk ze zelfs maar 30 cc dus ik dacht dat die fles er wel af kon dan vanaf vandaag.
Nou, vannacht gaf ze de eerste kikken om 3.30 uur en gelukkig viel ze weer in slaap. Maar om 6 uur moest ze toch echt een flesje dus ik ga voorlopig lekker door met de laatste fles.  Bovendien gaat ze nu sinds kort naar het kdv en drinkt ze daar niet geweldig. Ze zal dat toch een keer moeten inhalen denk ik dan dus bij ons wel een late fles.

groetjes, da77  

Terug
Bovenaan