Wie heeft ook zijn NOD op 15 mei????

Hoi allemaal!

Nou ook hier nog weinig tekenen van een zwangerschap. Ik heb dezelfde symptomen van als RD komen, dus ons is waarschijnlijk deze maand niet gelukt.
Heb gister al ietsjes bruinig verloren, meestal een voorteken van mijn ongesteldheid.
Kunnen jullie ook aan je afscheiding zien af je ongie wordt?
Innesteling is toch altijd helder rood?
Nou we houden elkaar op de hoogte!
Groetjes Marianne

Hoi meiden,

Ik heb zelf nooit afscheiding voor mijn ongi. Ik ben altijd bam in een keer ongi. Tot nu toe nog niks. Vorige maand had ik 3 dagen van de voren flinke buikpijn, maar nu nog niks. Maar ja, nog ff een paar dagen wachten. Denk dat ik woensdag ga testen als de RD’s dan nog niet gearriveerd zijn.

Liefs,
Sara

Hoi hoi

De RD's zijn nog niet gearriveerd. Vandaag is mn NOD. Voel ook eigenlijk nog helemaal nix aan komen, maar we zullen zien. Zou eigenlijk wel een testje willen doen. Maar ik probeer nog even 2 daagjes af te wachten!  Succes allemaal!

x suuz

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn nod. Heb al een aantal dagen last van een zeurderige onderbuik, heb af en toe steekjes en ben soms misselijk.  Normaal gesproken heb ik  daar geen last van. Wel heb ik al wat bruine afscheiding. Volgens mij is dat geen goed teken. Even afwachten of het doorzet.

Liefs,
Jazz

Hoi!

Nou hier zijn, 2 dagen te vroeg, de rode duivels gekomen. Ik stond op op moederdag en werd direct ongesteld. Goed begin van moederdag! Not!!!!

Jammer, weer een ronde verder. Wel gelukkig dat ze eerder kwamen ipv later. Scheelt een hoop gestres!

Wij gaan het eind deze maand weer proberen, mmm...flink klussen deze maand.
Meiden, veel succes met afwachten. Ik gun jullie een zwangerschap!!!!!!
Liefs MArianne

Hoi Marianne,

Balen zeg dat  die   toch  weer zijn gekomen. Ik denk dat het bij mij  ook niet lang meer duurt voordat ze komen,  zie berichtje hierboven.  Veel succes met klussen deze maand..!!

Liefs,
Jazz

Hallo meiden,

Vandaag nog steeds geen RD’s. Ik heb ook nog geen buikpijn of rugpijn, alleen heeeeeel af en toe een steekje, maar meer niet. Heb geen hoge temp ofzo. Het is wel spannend, maar ik wil niet alvast blij worden. Had daarstraks bijna getest, maar probeer toch te wachten tot woensdag of donderdag. Hopelijk zijn er dan ook nog geen RD’s.

Liefs,

Sara

Hoi meiden,

Ik heb ook m'n NOD vandaag, 15 mei. Tot nu toe nog niks.... best wel spannend. Elke keer als ik naar toilet ga... Normaal heb ik altijd precies op dinsdag m'n ongie, dus als dat vandaag uitblijft... Ik heb nog geen test ofzo in huis gehaald, nog even afwachten en dan morgen of donderdag testen, als het uitblijft. Ik heb afgelopen dagen geen klachten, af en toe een steekje of gevoel in m'n buik, maar eigenlijk niks anders dan anders..Ik weet ook niet of je altijd wel of niet iets al kan voelen zo vroeg?
Oh ja, wij zijn sinds februari 2007 "bezig". Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, kijk af en toe op dit forum.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan