wie heeft tips???????

A

Anoniem

Guest
 Hallo meiden,

Zoals jullie vorige week hebben kunnen lezen is mn (ex) vriend bij ons weggegaan.

Heb veel moeite om mn leventje weer op te pakken.
Ben er voor Ninthe natuurlijk, maar als ze op bed ligt heb ik het keer op keer erg moeilijk.

Kan er niet los van komen, zeker nu mn ex weer denkt dat ie de verkeerde keus heeft gemaakt.

Dus wie heeft de goeden tip voor mij om me beter tevoelen?? (als die er is)

Bedankt liefs Vano en Ninthe

Hey!

Goede tips voor nu zullen van de "ervarinsdeskundigen" moeten komen vrees ik helaas! Ik heb wel een gouden tip voor de toekomst: TRAP ER NIET IN!!!!

Veel succes!
Dikke knuffel marieke en Thomas         ( Helpt 't al een beetje??)

hoi
Het moet echt een moeilijke periode voor je zijn,vooral veel praten helpt vaak.niet de dingen opkroppen.maar ook soms de dingen kunnen loslaten.
dat klinkt heel makkelijk,maar er hele dagen mee bezig zijn kost ook heel veel energie.
Als je er echt niet uit komt zou ik inderdaad ook bij hulpverlening aankloppen,het is niet niks nu alleenstaand.diemensen hebben er vaak toch veel ervaring mee en zijn onpartijdig.
sterkte..piewie

Hoi,

Ik kan je niet helpen, maar ik wil je wel even heel veel sterkte toewensen. En blijf voor jezelf en je dochter kiezen!!

Groetjes,
Myrna

mijn tip is positief ZIJN, kijk vooruit, maak plannen, focus je op een mooie toekomst. Bedenk hoe die er uit moet zien, niet als een droom maar als een streven. Zet ’m op!!!

Nou ja, als ik me minder voelt heb ik altijd een enorme vriend aan een doos bonbons. Maar ja, dat zie je nu ook wel aan de weegschaal, en dat is natuurlijk maar vriendschap voor een uurtje, en je schiet er niets mee op.
Ik hoop dat iemand je beter kan helpen!
Heel veel sterkte in ieder geval.
)Veel hier kletsen over je kleintje, dan denkt je aan iets anders,
Liefs Nelleke

Tips heb ik helaas niet voor je. Het van je afschrijven hier op het formum misschien. Bellen met je ouders of een goede vriendin?

Ik weet het allemaal niet. Ik weet wel dat je in een hele moeilijke situatie zit (waar je eigenlijk niet zelf voor hebt gekozen) en dat het tijd nodig heeft!

Veel sterkte in elk geval.

annmieke

Sorry, ik heb ook geen tips, maar wil je wel ff heel veel sterkte wensen !!!

Liefs Marina, en een  van Yenna en Yari.

Terug
Bovenaan