wie heeft tips???????

Lieve Vano,

Ook ik kan je geen tips geven, we zitten dan wel allebei in hetzelfde schuitje maar toch ook niet. Ik heb er zelf voor gekozen en tuurlijk zijn er momenten dat ik denk van k*t en begin ik te janken.
Een relatie moet op vetrouwen berusten en als deze er niet is, is het dan misschien wel beter zo, ook voor jou, dat is hij je niet waard.
Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken ga dingen doen die je altijd al had willen doen.

Heel veel sterkte

liefs kim

Kan het me zo goed voorstellen dat je je zo voelt! Niemand en dus ook ik niet, kan jou vertellen hoe nu verder. Alleen kunnen vrienden, familie (en wij van het forum natuurlijk) naar je luisteren en je op je hart drukken dat je moet doen wat voor JOU het beste is. Vraag jezelf af hoe je leven met hem (en zonder) verder zou moeten. Wil je in constante onzekerheid leven, hoe lief hij ook is, wil je verder leven met iemand die zegt dat hij veel van je houdt, maar niet 100% voor je gaat? Het feit dat hij twijfelt of hij (wederom) de juiste beslissing heeft genomen geeft dat al aan. Wil je jezelf 100% aan iemand geven die dat jou niet terug geeft? Daartegenover staat dat hij de vader van je kindje is, jullie hebben iets prachtigs samen, maar ik vraag mij dan ook af, als jullie relatie en jullie prachtige kindje ook voor hem zo bijzonder waardevol zou zijn, waarom gaat hij dan toch.......? Misschien ben ik wel veel te zwart/wit in dit soort dingen geworden, heb het teveel van dichtbij meegemaakt wat een enorme onzekere ellende het met zich meebrengt. Hoe goed hij ook als vader is, hij creeert door deze situatie wel een onstabiele leefomgeving voor jullie kindje! Misschien geef ik mijn mening al weer veel te veel, sorry als dat verkeerd op je overkomt. Ik denk dat dat de ervaring is die spreekt. Heel veel sterkte meid!

Terug
Bovenaan