Wie heeft waar last van/ voelt wat?

Hi Mum's!

Ik heb volgende week woensdag (pas)mijn eerste echo en houd alle lichamelijke dingetjes goed in de gaten, omdat ik natuurlijk zóóóó hoop dat alles goed is en dat mijn lichaam geen spelletje met me speelt (heb ik helaas al eens eerder meegemaakt).
Wat voelen jullie?
Ik heb: erg gevoelige boobies, opgezette buik, veel dorst, veel plassen, regelmatig koud en onrustig slapen en oh ja..soms vind ik een geur ineens nogal afstotend. Verder heb ik vééél honger (kan schransen als een bootwerker) en heb ik tussendoor weer wat vlaagjes van misselijkheid.

Benieuwd naar jullie ervaringen!

Nu ca.7 weken 3 dagen, uitgerekend 27/28 september

Ben nu 6wk2dg en ik heb sinds een dag of 6 last van continue misselijkheid. Ik hoef niet over te geven, maar ik ben wel de hele tijd erg misselijk. Ik eet een cracker voor ik mijn bed uitstap en dat helpt wel wat, maar ik ga toch maar eens die bellypops proberen.

Verder eveneens last van de boobs ;-) en ik heb zat. en zon. spontaan 2 uur geslapen 's middags... Doe ik normaal nooit. Verder vaak plassen.

Nou dat is het geloof ik wel zo'n beetje!

Ik heb bij mijn eerste in het begin nergens last van gehad.
Nu ben ik vaak misselijk, vaak plassen, buik opgezet, slaap niet zo goed.
Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste echo. Dan ben ik 8 weken en 6 dagen volgens mijn berekening. Ik hoop dat het goed zit.

Hai,

Ik ben nu 7wk zwanger van mijn 3e kindje. Moet donderdag a.s. voor het eerst een echo maken of alles goed is en hoever, want ik gok op 7wk, maar kan er ook naast zitten.

Ik heb last van pijnlijke borsten, vooral als ik mijn beha uitdoe, zo dat doet het zo een pijn zeg.
En af en toe vlagen van misselijkheid. Veel plassen en trek in van alles, vooral lekkere vette happen haha.

Vind het heel spannend a.s. donderdag.

Groetjes Bernice

Hallo dames,

Nu 11 weken zwanger en ben vooral erg moe. 's Middags doe ik geregeld een slaapje als mijn zoontje ook slaapt. Verder heb ik enorm last van kriebelhoest (ik denk door teveel maagzuur). Zo erg dat ik afgelopen nacht niet heb geslapen en geregeld moet overgeven van het hoesten. Al van alles geprobeerd (gele vla, melk, antagel, hoestdrank tegen kriebelhoest) maar niks werkt of het werkt maar heel kort. Ik heb nu maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts want ik wordt er echt simpel van. Morgen kan ik terecht en dan maar hopen dat hij een oplossing weet.
Verder geen klachten, zelfs geen misselijkheid.

ook ik voel me hele dag door misselijk,moe en lusteloos. Ik heb ook pijnlijke borsten/tepels inderdaad ook vooral bij bh uitdoen.Verder voel ik me steeds heel onzeker (heb sept. miskraam gehad). Hoop dat de tijd snel gaat tot de 16de want dan krijg ik eindelijk een echo, ben dan waarschijnlijk 10 weken. zo spannend!

Dames, één lichtpuntje: kwaaltjes zijn tekenen van een gezonde zwangerschap, dus hoe vervelend het ook is... als we niets zouden hebben zou het ook niet goed zijn, toch?

Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan