Wie heeft waar last van/ voelt wat?

Hier last van vaker plassen, vermoeidheid maar 's nachts slecht slapen, vreselijk veel ( lekkere) trek, mijn buik is opgezet, vlaagjes van misselijkheid, en een sterk verbeterde geur, en ik heb het steeds koud......Maar die wisselende buien, die vind ik heel vervelend.....

Ach, het is voor het goede doel, en dit valt ook allemaal goed te behappen, hoor.

Groetjes van Dieke..

Fijn om te lezen dat je ook 'weinig' klachten kan hebben. Ben dan wel moe en slaap 's nachts kort, maar verder heb ik nergens last van. Wel fijn, maar omdat je ook verhalen hoort: hier last van... daar last van... daar ging ik weer over twijfelen.
Maar ook mijn borsten voel ik wel hoor, maar dat ze een cup groter zijn geworden is ook niet verkeerd ;)

Fijn om te lezen dat jullie je ook zo voelen.
nu heb ik nog een vraag.
Ik heb het idee dat sinds ik tegen de 9 weken aan zat ik nog meer misselijk werd dan daarvoor.
Hebben jullie dit ook? tenminste voor diegene die dit gepasseerd zijn. Ik las dat in week 10 je hcg aan zijn top zit en dat daarom de kwalen kunnen versterken. Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren.

hier verder hele zere tepels. Maar tip minder last als ik een meegroei bh aan heb dan een gewone met voorgevormde cup. ben ontzettend moe, hoofdpijn en ikkrijg overal kleine bultjes over mijn lichaam. wel misselijk maar in al die weken maar 1 keer overgegeven. Dus ik klaag niet.

misselijkheid is bij mij nu juist weer iets minder. Eerst had ik het soms wel de hele dag door, en nu vaak alleen nog 's ochtends.
Als klein meisje was ik altijd heel erg autoziek, en dat heb ik nu ook weer terug. Heel vervelend, rij nu maar zo veel mogelijk zelf, want dan heb ik er geen last van ;)
Mijn borsten zijn echt drama. Ze zijn sowieso gevoelig. Maar iedere dag heb ik sinds deze week wel een uurtje dat ik het gevoel heb dat mijn borsten in brand staan! Echt extreem zeer doen ze dan...
En het moe zijn... Daar kan ik nog steeds niet aan wennen... Maar "ze" zeggen dat het met 13 weken overgaat ;) Dus daar hoop ik op

zo hey! Nou mijn kwaaltjes ook nog erbij...:
Ik ben momenteel 9 of 10 weken zwanger (termijnecho a.s. vrijdag)

Af en toe misselijk
Krijg het af en toe niet warm (wel 2 uur lang niet)
Stemmingswisselingen (niet extreem maar wel vervelend voor manlief)
Nergens zin in
Moe moe moe

Ik moet zeggen alleen de moeheid heb ik vanaf het begin gehad, de andere kwaaltjes is iets van de laatste 2 weken.

Ik hoop voor ons allemaal dat het dan inderdaad na 12 a 13 weken minder wordt!! Dit is niet geweldig om full-time te werken. Geluukig krijgen we er iets onbeschrijfelijk moois voor terug!

SUCCES

Terug
Bovenaan