wie heeft waar last van...

Hoi,

Het is echt ongelofelijk maar waar, ik heb eigenlijk nergens last van! Af en toe brandend maagzuur, beetje last van mijn rug en zo af en toe slapeloze nachten..maar dat is het dan. Oja, nu een schimmel infectie.

Normaal gesproken heb ik overal last van. Ik werk ook niet vanwege gezondheidsklachten. Ik heb altijd hoofdpijn, buikpijn, chronisch moe, acne etc...maar al die klachten zijn weg! Vind het zo bizar! Kan het bijna niet geloven. Mijn huid ziet er ook super uit! Helemaal glad..nou dat is in gen jaren zo geweest. Daar ben ik zo dankbaar voor! Dus wat dat betreft geniet ik enorm van hoe ik me nu voel. Ik ben 32 weken nu en heb nog niet zo'n dikke buik dus kan redelijk mijn gang gaan. Merk wel dat alles iets zwaarder wordt, maar dat vind ik niet erg.

Ik ben erg dankbaar voor hoe het tot zover gaat. Had ik niet durven dromen. Ik hoop dat het na de bevalling net zo is, maar ik maak me geen illusies. Ik ben dolblij met deze tijd en erna zien we wel weer!

Sterkte voor iedereen die wel veel klachten hebben! Het schiet iig erg op! Nog even volhouden!

Liefs!

tja al veel over gezegd maar hier komt het lijsjte:

-gebroken ribben
-bekkeninstabiliteit
-giga vermoeid
-continu misselijk
-neus-keelholteproblemen
-spastische darm
-overgeven van misselijkheid, pijn en hoesten
-veel harde buiken
-zelfs een wee gehad van het hoesten
-borstkaspijn is over, dat was alleen in het begin

ik kan mijn voeten wassen dankzij een spons op een stokkie, maar mijn man moet ze afdrogen voor mij
ik kan op 1 manier liggen om te slapen, maar ten koste vna mijn bekken

Maar ik hou geen vocht vast! en ik kom geen kilo's aan
En het is allemaal niet bedreigend voor mijn meisie in mijn buik

Komt ie dan!!

-Bandenpijn
-Maagzuur als de *************, zo erg dat ik 's nachts niet op mijn rechterzij kan slapen, dus hallo Rennies, zeggen we dan maar..
-Harde buiken, de hele dag door..
-Duizeligheid, ik hoef maar iets te snel ergens op te reageren en ik zie al sterretjes..
-Lekkende tepels, gaat de hele dag door.. "hallo, borstvoeding!!"

En Yvonne, moest zo lachen om jouw verhaal, heb dat ook, dat ik nog net mn sokken aan kan trekken... vaak dan wel een beetje pijn in de buik..

Hier voor de 3de keer echt een superzwangerschap!!
echt mag niet klagen zeker niet als ik die rijtjes hier voorbij ziet komen.als enige heb ik last van
moeheid en soms wat kortadimheid(als ik bv de trap oploop)
en soms beetje depri gevoel,maar dat komt helemaal goed,zeker nu er lekker zonnetje is en het niet lang meer wachten is op de baby,
dus meiden mag echt niet klagen
jullie heel veel sterkte met de kwaaltjes,is voor het goede doel(weet dat ik makkelijk praten heb)maar wil jullie beetje proberen op te beuren
liefs jootje

Kan je niet beter vragen waar we geen last van hebben haha.

Een bacterie in mijn blaas die veel pijn en ongemak veroorzaakt.
Zuurbranden,
Dikke benen
Harde buiken, soms weeen.
Benauwdheid.
Mag niet eens stofvegen en kan geen 5 minuten lopen of ik zak in mekaar.
Hoofdpijn
Buikkrampen.
Maar vrijdag weer naar de gynaecoloog en als ze goed blijft groeien wordt ze met 38 weken of eerder gehaald.
En nog wil ik niet klagen. We zijn super blij dat ze zwanger zijn na 6 jaar miskramen en niet aantellen.
Dus ik geniet er heerlijk van ondanks de kwaaltjes. Ik denk maar zo, we krijgen er iets heel bijzonders voor terug.

Ben nu ruim 32 weken en heb sinds een week last van maagzuur vooral ´s avonds.
Voor de 3e keer nierbekontsteking
Veel harde buiken
en soms wordt ik echt beurs getrapt!!!
De kleine ligt al vanaf week 24 dwars en trapt echt super hard in mn zij, hopelijk gaat hij nog uit zn eigen goed liggen maar heb morgen weer controle gelijk even navragen.

Verder geen klagen.:)
Als ik het lijstje hierboven zie kan het nog vele malen erger.:)

Dames

ook al zijn onze lijstjes lang

het zijn allemaal dingen die wij hebben! en dus niet onze kleine

voor zover ik weet is hier 1 dame die weet dat haar baby een hartprobleem heeft en is het verder vooral de mammas die het heel zwaar hebben.

Daar ben ik heel dankbaar voor, ook al lig ik compleet in de kreukels, die kleine is hartstikke gezond.
Dat maakt al mijn pijn een stuk draaglijker.

Nog ff volhouden meiden!!!

Terug
Bovenaan