wie heeft/wil er ook drie of meer kinderen dicht op elkaar hebben ?

A

Anoniem

Guest
hallo allamaal

ik ben Wendy 24 jaar en gelukkig getrouwd.
ik heb twee zoontjes 1 van 2j en 8m en 1 van bijna 1 jaar
ik heb vorige week het spiraaltje laten verwijderen want we zouden er nog graag een kindje bij willen.
ik vind het heerlijk dat de jongste twee dicht op elkaar zitten wat de leeftijd betreft
en hoop dat de derde er zich gauw bij mag aan sluiten.
wel lijkt het me erg pittig drie van die kleintje die allemaal je aandacht en verzorging nodig hebben.
daarom ben ik erg benieuwd of er hier nog iemand is die er drie zo dicht op elkaar hebben of zouden willen?
alle tips zijn welkom hihi.

ik werk bij de thuiszorg 16 uur per week en kan dit nu goed combineren met de kinderen en denk dat het met drie kinderen ook wel weer los loopt
wel gaan ze 1,5 dag in de week naar het kdv waar ze het allebei uitstekend naar hun zin hebben.

ik ga nu even de oudste uit bed halen (die slaapt niet meer zo lang tussen de middag)
grietjes wendy

Hey Wendy,

Ik wil me graag bij je aansluiten.
Altijd geroepen dat ik graag 3 kinderen zou willen en het liefst zo dicht mogelijk op elkaar.
M'n zoontje is begin januari 1 jaar geworden en inmiddels ben ik 12.5 week zwanger van onze tweede.
Maar als het aan ons ligt, zal dit niet de laatste zijn.
Ik weet dat je vantevoren niet kunt zeggen hoe het gaat lopen maar ik vind het zelf persoonlijk erg leuk als m'n kinderen niet teveel leeftijdsverschil hebben.
Druk = juist gezellig !!

Veel succes met het zwanger worden van jullie 3e wonder!!

groetjes Cora

Wij wilden er ook altijd graag 3 kort op elkaar. Tussen nummer 1 en 2 zit 19 maanden en dat was heerlijk. Maar heel eerlijk; de tweede zette ons leven meer op zijn kop dan nummer 1. De interactie tussen beide kids was bij ons behoorlijk druk. Smorgens lag de jongste te slapen, tussen de middag de oudste, en smiddag de jongste weer. Ik had smorgens anderhalf uur 2 wakkere kids waarmee ik even naar buiten kon.

Pas nu de jongste bijna 2 is zijn wij er pas weer aan toe om nog een kindje te krijgen. Achteraf zeggen wij weleens dat nummer 2 wel iets later geboren had mogen worden. Maar ik ben blij dat ze er zijn!

Meiden,

Ik weet dat ik eigenlijk niet hoor te reageren, maar ik wil maar even zeggen dat jullie geluk hebben om erover na te denken om ze kort op elkaar te krijgen.
Je hebt dit namelijk niet altijd voor het zeggen.

Ik wil ook graag kinderen die niet zo heel veel van elkaar schelen qua, maar aangezien mijn vriend niet veel zaadcellen heeft (laatste onderzoek 1.7 miljoen goede, dit moeten er meer dan 20 miljoen te zijn) moeten wij het medische circuit in! Nou en ik kan je vertellen dat ze dan echt niet letten op hoe oud je andere kind is (als je die hebt) het is gewoon zo, is er plaats dan kun je komen en anders is het vol.
Moet nu 13 maart pas terug komen, voor evt IUI-intake, ik zei tegen die assistente, maar de gyn had het over 4 weken en dit is 6 weken...zei ze heel bot: ja, we zitten gewoon helemaal vol, dus het kan niet anders.
En ben dan al een ronde verder en dan ook nog eens op cyclusdag 20 van de volgende ronde, dus dan kunnen ze ook niks meer!
Het zou hun een rotzorg zijn hoe lang ik moet wachten!

Schoonzus van mijn zus heeft 2 kinderen kort op elkaar gekregen en snel zwanger geraakt, over de 3e heeft ze 1,5 jaar gedaan voordat ze weer zwanger was...

Sorry, ik moest dit even kwijt. Je hebt het namelijk niet altijd te plannen...
Klets lekker verder!

Liefs Joepie

hallo meiden.

leuk dat jullie hebben gereageerd.
soms denk ik ook wel dat het erg snel is dat we nu al aan een derde kindje denken maar je kunt je gevoel niet uitschakelen.
en hebben dus besloten er maar gewoon voor te gaan en we zien wel of we weer zoveel geluk hebben als bij de eerste twee.
ik heb best veel moeite gehad met het verdelen van de aandacht toen de tweede er was maar nu loopt het super en geniet elke dag van mijn twee kereltjes.
soms denk ik wel hoe zal dat gaan met een derde kindje erbij?
maar ik denk dan maar weer dat loopt vast ook wel los.

en joepie ik begrijp heel goed dat je niet alles te plannen hebt maar je mag wel altijd blijven hopen en dromen.
ik weet heel goed dat ik mn handjes dicht mag knijpen met het feit dat ik twee gezonde zoontjes heb maar de wens naar een derde kindje zo kort op mijn andere twee zoontjes kan ik niet onder de bank schuiven.
ik hoop echt dat het voor jou ook niet zo lang zal duren allemaal
en dat jij ook gauw net als alle andere meiden een positiefe zwangerschapstest in je handen hebt.

liefs wendy

Hoi Wendy

Ik ben Nicole 33 jaar en wij hebben 2 zonen 1 van 3 jaar en 8 maanden en 1 van bijna 2 in maart. Wij zijn nu bezig voor de 3e. Ik heb ook in het begin moeite gehad met de aandacht te verdelen en nu nog wel eens, maar wij hebben nog een grote wens voor een 3e en daarom gaan we er weer voor en zeker hebben we het niet voor het zeggen, kan lang duren voor je aanteld maar kan ook direct raak zijn. Bij de 1e was het direct raak en bij de 2e dachten we stop maar met de pil, zal wel niet direct lukken nu maar wederom direct raak en we waren superblij. Nu zijn we bezig voor een 3e waarvan ik overtijd ben nu, dus het is heel spannend hier.......... Nog te vroeg om te testen....
Wij vinden het nu heel fijn dat de kinderen zo dicht op elkaar zijn, even druk maar later hebben ze veel aan elkaar en een nakomer daar kozen wij niet voor.
Ik vind dat iedereen gewoon moet doen wat hun gedachten en gevoel hun ingeeft en dan goed bespreken en bij dezelfde mening als je partner er gewoon voor gaan. Succes verder allemaal!!!!!
Gr. Nicole

hoi nicole

leuk dat je ook mee komt kletsen.
is toch weer spannend he als je weer wil proberen zwanger te raken.
en voor jou nu helemaal nu je over tijd bent.

mijn rd zijn weg dus we zijn nu aan de eerste ronde begonnen.
bij beide zoontjes was ik in ronde 4 zwanger en daarvoor aan de pil.
ik heb nu de mirena gehad en ze zegen dan dat het hormoon sneller je lijf uit is en aangezien ik goed ongesteld ben geweest hoop ik maar dat het allemaal niet zo lang duurt. maar de tijd zal het leren haha.
ik heb vandaag heerlijk een dagje voor me zelf de kinderen en mn man zijn lekker de hort op
dus kruip nu eerst nog lekker even mn bed in.

groetjes wendy

ps hou ons op de hoogte he nicole

Hoi wendy

Vanmorgen een test gedaan...NIET zwanger??? Jammer, maar we wachten maar af. Wordt er af en toe helemaal gek van, zou het nu wel of niet.
Voor jou veel succes en voor vandaag een fijne dag.

Jullie horen van me..

Gr Nicole

Terug
Bovenaan