wie heeft/wil er ook drie of meer kinderen dicht op elkaar hebben ?

@ hoi Joepie82, Wat goed dat je even een genuanceerde reactie geeft. Inderdaad heb je niet altijd een keuze. En dat ze in het ziekenhuis geen rekening houden met dat de tijd maar verstrijkt, herken ik inderdaad van 2 vriendinnen van me.
Sterkte en hopelijk lukt het na de intake snel.

Hoi meiden,

'k had ook dolgraag 2 of 3 of zelfs 4 kleintjes gehad, maar ben 38 jaar en al 2 jaar bezig voor de eerste dus......
Binnenkort aan de IVF en mag natuurlijk mijn handjes dichtknijpen als ik uberhaupt nog moeder wordt!
Als je graag nog een kindje (of meer) wilt, doe het nu! voor je 't weet gaat het niet meer!

Liefs
Wietske

Hoi,
wij hebben 5 kinderen heel dicht op elkaar. De jongste zijn 3 maanden (tweeling) en de oudste is net 6. Natuurlijk is het druk, maar erg gezellig. Ook ik ben me zeer bewust van het feit dat we geluk hebben. Soms bekruipt me het gevoel van schaamte omdat het bij ons wel (makkelijk) gaat en bijvoorbeeld bij moeders 'op het schoolplein' niet verder lukt dan eentje.
Anne.

wat en leuke en inforatieve site is dit zeg! ik las dit topic en wilde graag reageren. en omdat ik hier al een paar keer rondgeneusd heb, heb ik me maar eens geregistreerd. waarom ik wilde reageren: ik vind het erg gaaf om te lezen dat jullie voor meerdere kids willen gaan en kort op elkaar. wij willen dit ook graag, maar ik heb soms het gevoel dat heel veel mensen dat maar raar vinden.... niet dat we ons daar iets van aantrekken, maar toch leuk dat we niet de enige zijn!

wij zijn sinds een paar maanden getrouwd en willen dolgraag kids. ik ben sinds een ruime maand met de pil gestopt en omdat we heel graag een groot gezin willen en ik ' al'   31 ben, en mijn man 37 tikken onze klokjes. en waarom wachten als we graag willen.... je weet niet hoe snel je zwanger bent tenslotte... hoe dan ook: kort op elkaar lijkt me intensief en druk, maar erg gezellig. de afgelopen 10 jaar heb ik zoveel gedaan op het vlak van mezelf ontwikkelen / carriere dat ik er geen enkele moeite mee heb als alles straks om het gezin gaat draaien; lijkt me heerlijk!
nou, ik blijf meelezen en reageer vast nog wel eens! ;)

Ik ben een trotse moeder van 2 mooie meiden. Naomi van net 3 jaar en Alysha van net 2 jaar. Sinds vorig jaar oktober gaan wij voor een derde. Ik ben net ongsteld geweest, dus voor ons ook weer nieuwe ronden, nieuwe kansen...

Hallo,

Ik ben 30 jaar en moeder van een meissie van  9mnd.We hopen nu dat er snel een 2e kindje komt en ook dat er later nogwel   2 of misschien zelfs 3 bijkomen...Wel hoop ik dat ik niet na mn 40e nog kinderen krijg, mijn moeder was al bijna 45 toen ik kwam en ik heb vaak gehoord, ''heei, is dat je oma...'' enz, en daar heb ik niet veel zin in, maar goed.Ik geloof sowieso dat alles komt zoals het zijn moet, dat we het niet zelf in de hand hebben en dat maakt me wel rustig en gelukkig.

JIG

hai wendy,

mocht je meteen zwanger worden, dan is je oudste alweer 3 jaar en 4 maanden als de derde wordt geboren! Met die leeftijd kunnen ze al zo zelfstandig zijn. En mocht het achteraf echt te zwaar zijn, dan is het een half jaartje afzien, en dan gaat de oudste alweer naar school. En eerlijk is eerlijk, de eerste tijd met een kleintje is toch altijd min of meer afzien hihihihi.

Ik twijfel zelf ook nog heel erg of ik meerdere kindjes snel op elkaar wil, of juist wat langer uit elkaar! (hubbie moet eerst nog overgehaald worden voor uberhaubt een tweede)

Gewoon lekker voor gaan, en van genieten!

xxx
Mama van Navara

Hoi hoi,

Ik wil ook ffies reageren.

Ik ben 27 jaar en moeder van 3 kindjes.   Meisje van bijna 5, meisje van 3 en jongetje van bijna 17 maanden. Er zit tussen de meiden 20 maanden en tussen de jongste 21 maanden.
Moet toegeven dat het af en toe flink druk is, maar ook wel super leuk. Ze zijn echt heel erg gek op elkaar, al kan dat natuurlijk net zo goed als er een groter leeftijdsverschil tussen zit.

Volg je hart.!!

groetjes

Terug
Bovenaan