Wie heeft....?

Ik wil een buggy aan gaan schaffen omdat ik het zat ben om elke keer met die grote kinderwagen te slepen....Maar ja welke heh?Nou ben ik helemaal weg van het uiterlijk van de Quinny zapp....maarrr is ie ook handig?Dus, wie heeft de plus en de min punten?Vooral de min punten!Wat ik al een min punt vindt is dat er geen andere stand op zit dan alleen de zit stand....En ik vind hem behoorlijk prijzig voor een buggy.Dus wie o wie kan me helpen?

liefs

Wij hebben gewoon de buggy van prenatal. Niet zo duur, ligstand erop enz
Yoëll is 15 en halve maand en wil niet meer in de buggy of wandelwagen. Wij gebruiken hem dus heel weinig.
Over de zapp kan ik geen tips geven, heb er geen ervaring mee. Maar misschien kun je op marktplaats kijken, daar staan vaak mooie spullen die er nog goed zijn en vele malen goedkoper als nieuw

Succes

hey!

Wij hebben de zapp al voor de geboorte van Thomas gekocht, dus wij hebben er ook veel gebruik van gemaakt om de maxi-cosi op te zetten. Dit omdat we een nogal kleine auto hebben en een grote kinderwagen.... Onze zapp ligt gewoon achter in de auto, voor als we de stad in gaan, of naar de dierentuin of weet ik veel waar naar toe. Thomas zit er eigenlijk nog wel best in eigenlijk! Hij is erg stevig, makkelijk in het gebruik en schoonmaken, en licht in gewicht en sturen! Oké, hij is prijzig, maar omdat we er zoveel gebruik van hebben gemaakt hebben we het geld er wel uit gekregen. Thomas zit al in de zapp vanaf een maand of 5 denken we... Wij hebben de ligstand niet gemist, als ie wil slapen doet ie gewoon zijn ogen dicht namelijk, hahahha!
Sterker nog: we hebben voor de nieuwe beeb ook al een zapp gekocht, eerst voor de maxi-cosi en later ook als buggy!!

-X- Marieke

PS: Als ik er nu nog één nodig zou hebben voor Thomas of als ie zo kapot gaat dat ik een nieuwe nodig heb, komt ie gewoon van marktplaats af hoor! Alle kleuren te krijgen en vaak nauwelijks gebruikt!!

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb net even gekeken op vergelijk.nl.Daar staan ook beoordelingen van mensen die de buggy hebben.En ik vindt dat je nog best veel negatiefe reacties leest.Bij omkiepen als je wat aan het handvat hangt, geen ligstand(vindt ik erg een nadeel), de maxi cosi is er erg moeilijk van af te halen.Dat soort dingen vindt ik toch belangrijk bij een buggy, dat het goed functioneerd.Maar Marieke, je zegt dat jullie voor de nieuwe baby alweer een nieuwe zapp hebben gekocht heh?Maar een nieuwe?Is die andere dan al versleten na 1 kindje?Of is dat normaal met buggy's?Ik ben toch   niet echt van plan dat als ik een buggy koop dat ik dan met ooit een volgende baby weer een nieuwe moet kopen.En helemaal niet omdat je er zoveel geld voor neer legt!Maar Marieke als je een dag naar de stad gaat heh, is ie dan ook handig?Zitten ze er dan wel lkkr in vraag ik me af?

liefs

Hoi,

Ik heb ook een zapp. En ik ben er helemaal gelukkig mee. Hij is licht, makkelijk in gebruik. Hij rijdt heerlijk. Ook ik mis de ligtstand niet. Jamie slaapt zo ook wel en die wil trouwens ook helemaal niet liggen. Ik heb ook een maclaren (die is voor op de camping) en ik vind de zapp veel fijner. Al is de Maclaren ook een hele goede buggy met ligstand.

Succes met je keuze.

Gr. Natasja mv Jamie

OH vergeet ik er helemaal bij te vertellen dat hij bij mij nooit is omgeklapt. Ja je moet geen kilo's boodschappen eraan hangen, maar dat moet je bij geen enkele buggy doen.

Ik ga er trouwens wel een hele dag mee op pad. Laatst nog naar de winterefteling. Ik heb Jamie niet horen klagen.

Gr. Natasja mv Jamie

Hoi hoi,

Hier ook een Zapp fan, ben er helemaal weg van. Maar ik heb wel 1 nadeel, ik ben zelf vrij lang en dan is de Zapp erg laag vergeleken bij de gewone buggy's. Wij hebben ook een Koelstra Buggy de Zippo geloof ik en die is ook erg fijn in gebruik en wat hoger. Die zijn ook in allerlei vrolijke kleuren te koop.

Suc6 Liefs Yvette mv Maxime

wij hebben juist de maclaren gekocht omdat de zapp geen ligstand heeft
nu zit Ivar vrij weinig in de buggy, voor langere afstanden enzo gebruiken we bijna altijd de wandelwagen, dus alleen met bv winkelen (uurtje ofzo) gaat de buggy mee en dan slaapt Ivar nooit (dus heb nog niet echt een mening hahahahaha)

weet wel dat bij de zapp er een speciaal quinny bevestigings-systeem nodig is voor aan de fiets en je dus niet de "gewone" buggydrager kan gebruiken die je bij de fietsenmaker kan krijgen
tevens heb ik van de buurvrouw gehoord dat bij wat oudere kindjes de  zapp toch  sneller te klein wordt dan een andere buggy

suc6 met kiezen!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan