hey!
Wij hebben de zapp al voor de geboorte van Thomas gekocht, dus wij hebben er ook veel gebruik van gemaakt om de maxi-cosi op te zetten. Dit omdat we een nogal kleine auto hebben en een grote kinderwagen.... Onze zapp ligt gewoon achter in de auto, voor als we de stad in gaan, of naar de dierentuin of weet ik veel waar naar toe. Thomas zit er eigenlijk nog wel best in eigenlijk! Hij is erg stevig, makkelijk in het gebruik en schoonmaken, en licht in gewicht en sturen! Oké, hij is prijzig, maar omdat we er zoveel gebruik van hebben gemaakt hebben we het geld er wel uit gekregen. Thomas zit al in de zapp vanaf een maand of 5 denken we... Wij hebben de ligstand niet gemist, als ie wil slapen doet ie gewoon zijn ogen dicht namelijk, hahahha!
Sterker nog: we hebben voor de nieuwe beeb ook al een zapp gekocht, eerst voor de maxi-cosi en later ook als buggy!!
-X- Marieke
PS: Als ik er nu nog één nodig zou hebben voor Thomas of als ie zo kapot gaat dat ik een nieuwe nodig heb, komt ie gewoon van marktplaats af hoor! Alle kleuren te krijgen en vaak nauwelijks gebruikt!!