Hey! Ben ik weer!
Hahaha! We hebben een tweede zapp voor de nieuwe beeb! Thomas zit nog prinsheerlijk in zijn zapp, dus we komen er eigenlijk één tekort! ( En we redden het niet met één denken we... ligt niet aan de kwaliteit dus!) En de reden dat we een nieuwe kopen is omdat we hem juist vanaf dag één willen gaan gebruiken... Dat de maxi-cosi er moeilijk af gaat vond ik nog wel meevallen, we hebben nu de oude adapters erop gezet en dezelfde maxi-cosi wordt gebruikt als met Thomas, dus de nieuwe stroefheid is er wel af gok ik. ( Maar inderdaad, de eerste weken na de KS kostte het best veel kracht, maar kan ook aan de operatie hebben gelegen?)
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ze zapp hier geregeld omkiept... Zolang Thomas erin zit is er niets aan de hand, maar we ergens willen gaan zitten en hem er uit halen kiept ie dus wel gelijk om, hahahha! Ik hang dan ook werkelijk alles aan de zapp, en het kan ook eigenlijk wel hoor!
En Thomas zit met plezier een hele dierentuin dag in zapp. Natuurlijk gaat ie er regelmatig even uit om de beentjes te strekken dan hé... Een dagje shoppen met meneer is ook best! Hij kan er goed rechtop in zitten, maar de "hang"stand, onderuit gezakt jezelf laten vervoeren vind ie ook wel luxe, hahhaha!
Maar boven mij lees ik al meer happy-gebruikers! Hopenlijk heb je er iets aan!
Kus, Marieke