Wie heeft....?

Ook wij hebben de zapp en ik ben er zó blij mee!
De ligstand is bij ons ook overbodig,hij valt zittend  ook in slaap.
En wat het kiepen betreft,hier geen last van.
Ik doe de boodschappen in een netje dat aan de buggy hangt (van de hema),en daar zit soms behoorlijk wat in,maar hij is nog nooit omgekiept.
Ik vind het écht een super buggy en is het geld dubbel en dwars waard!
Maar goed,het is toch iets persoonlijks,wat de één prettig vindt,kan voor een ander minder prettig zijn.
Succes met je keuze!
Groetjes Tanja.

Ook hier de ZAPP !!!
Wat een verademing na alle ellende met de Chicco Buggy. En veel compacter dan de Koelstra buggy.
Wij gingen bij Jorick ook uit van de ligstand. Dus de Chicco gekocht. Na 3mnd gebruik (niet dagelijks) zakte meneertje er met zijn 12 kg gewoon door de buggy. Veel heen en weer gezeik gehad. Toen overgestapt op de Koelstra. Is 10x degelijker dan de Chicco ook rijgedrag is perfect. Alleen het formaat..... Toen veel positieve verhalen over de Zapp gehoort nooit aangeschaft idd veelste duur. Maar toen onze wandelwagen van Mutsy het begaf was ik genoodzaakt om de Koelstra intensief te gebruiken. Ik had gewoon ruimtegebrek in de kofferbak en zag ook dat Milan als die wilde slapen ook wel zittend sliep. Toen ben ik toch overstag gegaan en heb de Zapp gekocht. Heerlijk !!! Milan slaapt idd zittend. Kijkt heerlijk om zich heen. Tuurlijk kiept de buggy als er meer dan 10 tassen aan hangen, maar dat doet de Koelstra ook. Je kunt met de Zapp heerlijk rijden, goed sturen en behendig draaien. VOOR MIJ NOOIT MEER ANDERS !!

Jolanda

Hey!   Ben ik weer!

Hahaha! We hebben een tweede zapp voor de nieuwe beeb! Thomas zit nog prinsheerlijk in zijn zapp, dus we komen er eigenlijk één tekort! ( En we redden het niet met één denken we... ligt niet aan de kwaliteit dus!) En de reden dat we een nieuwe kopen is omdat we hem juist vanaf dag één willen gaan gebruiken...   Dat de maxi-cosi er moeilijk af gaat vond ik nog wel meevallen, we hebben nu de oude adapters erop gezet en dezelfde maxi-cosi wordt gebruikt als met Thomas, dus de nieuwe stroefheid is er wel af gok ik. ( Maar inderdaad, de eerste weken na de KS kostte het best veel kracht, maar kan ook aan de operatie hebben gelegen?)
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ze zapp hier geregeld omkiept... Zolang Thomas erin zit is er niets aan de hand, maar we ergens willen gaan zitten en hem er uit halen kiept ie dus wel gelijk om, hahahha! Ik hang dan ook werkelijk alles   aan de zapp, en het kan ook eigenlijk wel hoor!
En Thomas zit met plezier een hele dierentuin dag in zapp. Natuurlijk gaat ie er regelmatig even uit om de beentjes te strekken dan hé... Een dagje shoppen met meneer is ook best! Hij kan er goed rechtop in zitten, maar de "hang"stand, onderuit gezakt jezelf laten vervoeren vind ie ook wel luxe, hahhaha!
Maar boven mij lees ik al meer happy-gebruikers! Hopenlijk heb je er iets aan!

Kus, Marieke

Bedankt voor jullie reacties!
ik ben gister even naar wat babywinkels geweest en heb daar een aantal buggy's uitgeprobeert!Waaronder ook de zapp.Ik heb ook advies gehad van de verkoopster.Zij zei dat als je een buggy koopt, dat die vaak maar mee gaat met 1 kindje....Vaak red ie dus een tweede niet!Het ligt er wel aan natuurlijk hoe vaak je hem gaat gebruiken, maar de kinderen kunnen er best wel eens lang in zitten.Dus ik wat uitgeprobeerd.De zapp vond ik zo zo.Ik vond hem erg laag, en geen mandje, en geen ligstand.Ook vond ik dat me dochter er niet bepaald breed in kon zitten....En als ik ga shoppen dan kan het wel eens gebeuren dat dochterlief de hele dag/middag in de buggy moet verblijfen, met tussenposes uiteraard!Dus ik heb niet voor de zapp gekozen.Omdat ik hem te duur vindt om hem maar voor 1 kindje te gebruiken.Die  niet ligstand die doet em denk ik wel de nek om!Dus ik heb lkkr een vel roze buggy bij de prenetal gekocht!70,- goedkoper!lkkr hoog!6 ligstanden, en een groot mandje onderop!

Liefs

Terug
Bovenaan