Wie heeft....?

Ik wil een buggy aan gaan schaffen omdat ik het zat ben om elke keer met die grote kinderwagen te slepen....Maar ja welke heh?Nou ben ik helemaal weg van het uiterlijk van de Quinny zapp....maarrr is ie ook handig?Dus, wie heeft de plus en de min punten?Vooral de min punten!Wat ik al een min punt vindt is dat er geen andere stand op zit dan alleen de zit stand....En ik vind hem behoorlijk prijzig voor een buggy.Dus wie o wie kan me helpen?

liefs

Hoi,

Ik weet niet of je veel fietst? Maar dan is het misschien handig om een lichte buggy te kopen die ook op de fiets kan. Wij hebben nu dus 2 buggy's omdat we daar bij de aanschaf van de eerste niet over nagedacht hebben.

Groetjes, KT

Ik zit met hetzelfde als Duckie.
Die grote wandelwagen elke keer in m'n kleine Corsa, is niet zo'n succes (hij is helaas te groot voor de kattenbak; en zeker nu er een autostoeltje in de auto zit is het bijna geen doen). Ik wil ook graag een buggy, maar ben dus ook erg benieuwd naar jullie tips en welke jullie gebruiken.
En inderdaad ook graag een die mee op de fiets kan. (en het liefst natuurlijk niet te duur....)

Wilmi

Hoi,

Ik heb een topmark buggy. Van Nijntje. En ik moet zeggen.... die bevalt me prima. Ik kan hem helemaal invouwen, waardoor ie weinig plaats inneemt in de auto en ik 'm ook op de fiets mee kan nemen. Het enige nadeel is dat hij wat smal is, maar onze kleine man zit er goed in. Ideale buggy dus voor uitstapjes etc.

Bedankt voor jullie reacties!
Nou ik ben gister es even naar wat babywinkels geweest en heb daar een aantal buggy's uitgeprobeert!Waaronder ook de zapp.Ik heb ook advies gehad van de verkoopster.Zij zei dat als je een buggy koopt, dat die vaak maar mee gaat met 1 kindje....Vaak red ie dus een tweede niet!Het ligt er wel aan natuurlijk hoe vaak je hem gaat gebruiken, maar de kinderen kunnen er best wel eens lang in zitten.Dus ik wat uitgeprobeerd.De zapp vond ik zo zo.Ik vond hem erg laag, en geen mandje, en geen ligstand.Ook vond ik dat me dochter er niet bepaald breed in kon zitten....En als ik ga shoppen dan kan het wel eens gebeuren dat dochterlief de hele dag/middag in de buggy moet verblijfen, met tussenposes uiteraard!Dus ik heb niet voor de zapp gekozen.Omdat ik hem te duur vindt om hem maar voor 1 kindje te gebruiken.Die  niet ligstand die doet em denk ik wel de nek om!Dus ik heb lkkr een vel roze buggy bij de prenetal gekocht!70,- goedkoper!lkkr hoog!6 ligstanden, en een groot mandje onderop!

Liefs

wij gaan er binnenkort ook eentje kopen, al lijkt Isis nu nog lekkerder te zitten in de wandelwagen. Een buggy die je op de fiets mee kunt nemen (wij fietsen veel),

x Esther

nog ff een buggy-vraagje; heeft iemand ervaring met wat goedkopere buggy's van bijvoorbeeld HEMA of zo'n Kruidvat aanbieding? Is het daarbij echt zo dat de lage prijs betekent dat het ook slechte kwaliteit of slecht voor je kindje is?!?!
Wij zullen zo'n buggy namelijk niet onwijs veel gebruiken; Lara hangt nu nog in de draagzak, maar als ze binnenkort echt te zwaar wordt (kan tot 12 kg) dan zal ze toch weer in een wandelwagen/buggy moeten. We zullen 'em voornamelijk gebruiken bij het winkelen, dus voor hooguit 2 a 3 uurtjes per keer (met een tussenstop voor bakkie koffie oid). En dan vind ik 90 euro of meer (standaard Prenatal buggy's of duurdere merken) best nog een hoop geld.

Jacoline.

Terug
Bovenaan