Wie heeft....?

Hoi,

Wij hebben een goedkope zonder extra ligstanden bij de prenatal gekocht (voor op de fiets). Waren toen ooit in de aanbieding. Prima ding als je 'm weinig gebruikt. Ik geloof dat die van het kruidvat zelfs nog iets luxer zijn.

Groetjes, KT

quote: Jacoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2008 14:04:10'));

nog ff een buggy-vraagje; heeft iemand ervaring met wat goedkopere buggy's van bijvoorbeeld HEMA of zo'n Kruidvat aanbieding? Is het daarbij echt zo dat de lage prijs betekent dat het ook slechte kwaliteit of slecht voor je kindje is?!?!
Wij zullen zo'n buggy namelijk niet onwijs veel gebruiken; Lara hangt nu nog in de draagzak, maar als ze binnenkort echt te zwaar wordt (kan tot 12 kg) dan zal ze toch weer in een wandelwagen/buggy moeten. We zullen 'em voornamelijk gebruiken bij het winkelen, dus voor hooguit 2 a 3 uurtjes per keer (met een tussenstop voor bakkie koffie oid). En dan vind ik 90 euro of meer (standaard Prenatal buggy's of duurdere merken) best nog een hoop geld.

Jacoline.

Wat voor draagzak hebben jullie dan?

KT

Wij hebben een hele goedkope zonder ligstanden of andere snufjes gekocht bij Babyplanet. Een KEES en kostte 25 euro.
Ik gebruik hem alleen voor op de fiets mee te nemen of voor andere kleine stukjes. Prima ding en ze zit er lekker in.
Verder gebruik ik voor hele dagen weg gewoon de kinderwagen nog.

Hmm, goed om te horen dat een goedkopere buggy niet perse slecht hoeft te zijn!

@ KT; we hebben een Red Castle draagzak. Kun je in verschillende standen gebruiken, afhankelijk van de leeftijd/gewicht van je kindje. Lara weegt nu +/- 10 kg en ik vind het nog redelijk te doen. Ik kan het wel 1 1/2 uur volhouden. Eigenlijk is ze zelf zo verknocht aan die draagzak (ze begint al te springen als ze 'em ziet) dat ze het gewoon niet pikt als ik haar in de wandelwagen zou zetten. Dan begint ze na 10 minuten echt vet te protesteren. En daarnaast is die wandelwagen zo'n groot onding in de auto; zo'n draagzak neemt weinig plek in. Neem ik nu dus ook mee als we op de fiets naar dorp gaan en ik moet een aantal winkels af. Dan gaat ze vanuit het fietszitje in de zak, lekker shoppen en dan weer in het fietszitje terug naar huis. Grote voordeel voor haar is dat ze lekker dicht bij papa of mama is en op zo'n hoogte dat ze alles goed kan zien.
Daarom overweeg ik bijna nog eerder om een rugdrager te kopen voor grotere kinderen, dan een dure buggy. Als ik dan toch zoveel geld moet uitgeven...

Terug
Bovenaan