Wie heeft....?

Wie van jullie heeft een Nappy Wrapper?Of iets anders dat erop lijkt.Dat is zo'n luieremmer die je in een zakje draait zeg maar, zodat je geen stanklucht hebt in het kamertje van je kindje?Ze zeggen ten minste dat je dan geen stank hebt...maar is dat ook daadwerkelijk zo?Ik heb er zelf ook wel 1, maar die is zoo oud dat ik er geen navulling meer voor kan kopen....Ik zit er wel aan te denken om zo'n Nappy Wrapper te kopen, want die luchtMaarja dan moet het wel werken natuurlijk heh!Dus drom jullie ervaringen gevraagd!???

liefs

Hoi,

Zo'n emmer heb ik niet, maar ik heb wel een andere tip voor je.
Geurzakjes (speciaal voor luiers) van Etos of meteen de luier in de kliko gooien buiten, dan ben je er ook vanaf.

Groetjes,
Mir

Bedankt voor je reactie....zo te zien heeft niemand zo'n ding.Ik heb ook idd al eens die geurzakjes geprobeerd, maar dat wil hier niet baten!Ik ga vanmiddag maar es naar dat ding kijken en vragen aan de verkoper wat die ervan vindt.

liefs

hoi,
Ik vind luiers al zo milieu-belastend en als ik er dan ook nog een plastick zak omheen doe voel ik me helemaal slecht.
Ik bracht de luiers een jaar lang naar de luierrecycling in regio Arnhem. Maar omdat de fabriekskosten te hoog werden is de fabriek per direct gesloten, zo zonde.
Ik gooi de luiers direct in de vuilbak buiten.

groeten Elke

@Asja,
Niet om je aan te vallen ofzoo hoor, maar waarom gebruik je dan geen katoenen luiers?Dan heb je niet het probleem dat je je schuldig voelt over het milieu enz....toch?Of zie ik het verkeerd?Nogmaals, vat het niet verkeerd op heh

Enne L81, ja en nee haha maar je weet al waarom

liefs

Hoi,

Ik heb de nappy wrapper en wat een onding! Die rollen zijn vrij duur, niet overal verkrijgbaar, en ik vond het nou ook  niet overtuigend geurloos. Ik gebruik hem nog wel, maar doe de poepluiers in een kleine vuilnisemmerzak met een dikke knoop erin. Dat werkt redelijk goed.

En dan wel een paar keer in de week met een volle zak luiers  naar luierinzamelplaats voor het milieu.

Groetjes, KT

oooo KT, had dat eerder gezegt....heb em nu besteld!Geef nie hoor.Maar die cassettes zijn hier in het dorp zelfs te koop...dus dat is voor mij geen probleem!Naja ik zie het wel.

liefs

Terug
Bovenaan