A
Anoniem
Guest
<p>Oke, ik heb even een flinke schop nodig. Wellicht kunnen jullie helpen! </p><p>In januari een miskraam gehad. Deze ronde er weer voor gegaan. 1 maart een positieve ovulatietest en sindsdien roept mijn hoofd: je bent zwanger! Ik roep terug dat dat helemaal niet hoeft en die kans echt klein is, maar ik roep niet hard genoeg. Met als resultaat dat ik mezelf knettergek maak en waarschijnlijk eind deze week teleurgesteld wordt. Ik vind dat ik nog niet echt teleurgesteld mag en kan zijn aangezien dit pas de eerste ronde na de miskraam is. Maar.. we waren zo blij en willen zo graag. </p><p>Goed, de symptomen die ik denk te hebben.</p><p>- donderdagavond een felle steek in mijn lies die een paar minuten duurde. Mijn hoofd maakt daar een innesteling van (6dpo)</p><p>- menstruatiekrampen sinds eergisteren (7dpo)</p><p>- afscheiding was wit, nu waterig </p><p>- het lijkt alsof de aderen in mijn borsten beter te zien zijn en donkerdere tempels</p><p>- af en toe een steekje in mijn borsten maar nog niet zo pijnlijk als tijdens mijn zwangerschap (mk)</p><p>- moe en met vlagen misselijk</p><p>Dit is volgensmij allemaal veel te vroeg en totaal niet realistisch. Dus kom maar op met die schoppen waar ik wél realistisch van word!</p>