Wie helpt mij aan een schema?

Hoi, ik breek even in van het juniforum.

De tip die ik kreeg een tijd terug: 's nachts wakker worden betekent niet altijd willen eten! Bij ons heeft dat goed geholpen. Eerst werd ze om 4 uur wakker, en dat is langzaam verschoven naar 5, 6, 7. Als je kind wakker wordt geef je gewoon weer de speen, je zingt een liedje, oftewel: doe wat nodig is om hem weer in slaap te krijgen. Bij ons was alleen de speen geven genoeg. Soms wel 5 x achter elkaar, en dan viel ze toch weer in slaap.

De eerste paar nachten kost dat wat meer moeite, daarna gaat het makkelijker. En als je kind echt honger heeft, merk je dat snel genoeg. Dan geef je wel eten.

Echt de moeite waard om zo te doen! Succes!

Je kunt ook een knuffel of doekje bij je dragen en als de nood aan de man is dit aan hem geven, bij hem te leggen. Op die manier ruiken ze je en worden ze ook rustig. Volgens mij heb jij wel een schema alleen de nacht wil je graag weg hebben. Ik kan je de hand schudden, hier ook een die het moeilijk vindt om het tot 7 uur vol te houden.

De lactatie deskundige leuk mens zei dat het heel normaal is dat ze in de nacht nog willen eten. Ze zei 9 maanden op 9 af.
40% van de babys slapen met 4 mnd door. Overdag bij de eerste tekenen op bed leggen en de nacht simpel houden.
Na 6 mnd gaan ze je uitproberen en zou je je patner kunnen laten reageren door bij een beetje water laten geven. Aldus haar advies. Ook is bv licht verteerbaar.

Tja ach ik ga het maar weer wat los laten Bryan is verder een lief en super vrolijk ventje.

Meiden bedankt xxx

Terug
Bovenaan