Wie herkend dit....!!!!! Vertel het me!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik zal maar met de deur in huis vallen.

Ik heb laatst een kuur gehad van provera en ben toen ook netjes ongi geworden maar ik zit vandaag op dag 12 en had vanmiddag een beetje bruin verlies niet veel echt een klein beetje ben er nu ook weer vanaf.  Weet iemand wat dit is? Word ik nou weer ongi of komt dit vaker voor, Wie kent of herkend dit. We waren net lekker vroeg gaan klussen maar nu dit....kunnen we nu gewoon door gaan.!??

Liefs Hoopvol

hai hai,

ik heb geen ervaring met provera, maar dit zou wel een innestelingsbloeding kunnen zijn.

ik hoop het voor je. succes.

liefs Christy

Hey Hoopvol 1984

Nou ik herken het wel een beetje alleen heb ik die kuur niet gehad.
Het was bij mij vanaf dag 12 tot en met dag 15 dat ik wat bruinverlies had.
Alleen niet zo erg dat ik een tampon of iets dergelijks in moest, wat normaal met mijn ongi wel moet.
Ik weet ook niet wat het is (had het je graag verteld). Maar dan is er in ieder geval iemand die hetzelfde als jou heeft gehad hihi.
Meer meiden ervaring hiermee?? Laat het even weten.

Liefs Mama van Aimée

Ik heb de eerste twee maanden nadat ik gestopt was met de pil "ovulatie bloeding" gehad. Het klinkt als wat jij beschrijft, een klein beetje bruin of rood bloedverlies, niet genoeg voor maandverband/tampon rond de tijd van mijn ovulatie. Deze maand heb ik het niet gehad. De eerste maand was ik helemaal in paniek en ging ik naar de dokter, en die zei dat het waarschijnlijk gewoon ovulatie was. Inderdaad was ik twee weken later ongesteld. Tweede maand gebeurde precies hetzelfde ongeveer.  Klus dus vooral door!!

Terug
Bovenaan