Wie herkend dit....!!!!! Vertel het me!

Ik heb inderdaad een beetje navraag gedaan en ze denken allemaal dat het de eisprong was. Het bruin verlies was echt minimaal en dat begon gister middag en gisteravond was er al niks meer te bekennen. We hebben de afgelopen dagen goed geklust zelfs gister avond nog. En we gaan er nog vrolijk mee door. Maar stel dat dat dus mijn eispong was (op dag 12) Wat zou  dan mijn NOD moeten zijn?
Maar meiden die dit verhaal herkennen vertel je verhaal zouden we fijn vinden.

Liefs Hoopvol1984

Ik geloof dat je eisprong vlak NA het bloedverlies is (of op de laatste dag, dat weet ik niet). Eerste maand werd ik 14 dagen na het eind van het bloedverlies ongesteld, tweede maand was het 18 dagen. Deze maand geen bloedverlies maar wel mijn eisprong gevoeld en nu net 12 dagen erna ongesteld geworden. Over ongeveer twee weken zou je je NOD moeten hebben!

Gelukkig hebben we goed geklust en dat klussen staat vanavond ook op het programma hihihi
Dus hopen dat het goed geholpen heeft. Ikben erg benieuwd maar we zien het wel. Maar ik hou nu maar ongeveer 14 tot 16 dagen aan tot mijn NOD hoop natuurlijk dat ik niet ongi ga worden. Afwachten dat is het enige wat we kunnen doen.

Dit is nu dag drie dat ik een beetje bloed verlies heb. Telkens tegen de avond en dan is het een beetje en vamavond voor dat ik weer naar bed ga is het weer over vind het toch wel erg raar. Maar goed het zal wel........................................!

Bij mij duurde het ook drie of vier dagen hoor. Dus maak je geen zorgen! Een virendin van me die wat ouder is en al twee volwassen kinderen heeft die heeft ook altijd wat bloed rond haar eisprong. Schijnt heel normaal te zijn!

Terug
Bovenaan