Wie herkent dit: baarmoeder verkrampt gigantisch na orgasme (!!?)

Ik ken dit alleen van tijdens mijn zwangerschap. Dan krijg je idd harde buiken. Maar ervoor niet dus geen idee of dat goed is. Als dat vaker zo is zou ik even naar een huisarts gaan 

Ha! Ja, verschrikkelijk. Ik had dit vanaf de eerste week van mijn zwangerschap. Ik had net een positieve test in handen gehad (6 dagen voor NOD) dus ik wist nog maar net dat ik in verwachting was. Sodeju.. ik schrok me kapot. Ik lag dubbel van de buikkramp en pijn. Zo erg dat ik dacht dat het mis ging. Maar niets aan de hand. Dit komt vaker voor. Google er voor de gein maar eens op. Je krijgt heel veel verhalen te lezen van andere vrouwen die zich rot geschrokken zijn na een orgasme. Helse pijn is het. De baarmoeder is veel beter doorbloed en alles is gevoeliger. Daarnaast trekt de baarmoeder samen met een orgasme. Normaal voel je daar dus geen pijn van. Nu kan dat dus wel degelijk echt pijn doen. Er zijn meer vrouwen die dit al vroeg tijdens een zwangerschap ervaren.
Geen idee of ik hetzelfde had als jij. Bij mij was het echt door de zwangerschap. Voor jou is het nu nog wel wat vroeg. Maar wie weet!
Google er echt maar eens op; zwanger kramp na orgasme. Je krijgt er mega veel topics over te lezen. Misschien herken je de pijn zoals de andere dames het beschrijven. 

Ik had het niet elke keer, maar wel een keer of 4-5 gehad en ook echt 2 x zo heftig als ninaapie zegt dat ik dacht dat het mis ging. Toen moest ik echt puffen van de pijn (soort menstruatie pijn maar dan nog veel heviger) dacht toen dat weeën een beetje zo zouden aanvoelen. Maar ondertussen alweer 28.5 week zwanger nu =). 

Ik had dit ook en inderdaad ook helemaal aan het begin van mijn zwangerschap! Vond het toen heel heftig en ben in een soort foetus houding gaan puffen inderdaad.

Jahoor, hier hetzelfde 'probleem' sinds de zwangerschap. Of het met of zonder man is..ieder orgasme word gevolgd door een kramp die toch zeker 10-20 min aanhoud. Het helpt als je alvast een  warme kruik klaarlegt. 
(Het haalt de spontaniteit er dan wel een beetje vanaf..maar de pijn trekt echt veel sneller weg ;-) 

Dames! Wat een verhalen.
Dit was de eerste keer dat ik het meegemaakt heb, ik schrok er ook van! Pas de dag na die nacht is het af gaan zakken. Ik 'verwacht' zondag ongesteld te moeten worden, ik hoop het natuurlijk niet! Dit is onze 1e intensieve ronde. Hiervoor deden we gewoon en hadden we zoiets we zien wel. Maar we willen het toch echt graag! Ik heb wel gigantisch last van m'n borsten en (of ik verbeeld het me) zijn m'n tepels anders dan anders. Nog meer verhalen of tips zijn welkom!! 

Terug
Bovenaan