wie herkent dit? wordt gewoon onzeker

Hoi sam,

Ja het is inderdaad erg. Sinds we gestopt zijn met de pil, kan ik aan niks anders meer denken. En nu zijn we 1 week overtijd, en nu wordt het helemaal erg!!   We zitten wel pas in de tweede ronde, dus misschien ben ik gewoon nog niet "ontpilt", en wordt ik binnenkort nog ongesteld, maar misschien ben ik wel zwanger, maar is het nog te vroeg om te testen....
Gek wordt ik van mezelf.
En jullie, sam, hoe lang zijn jullie al bezig??

sasja

Nou we zitten nog in de 1e ronde. Ben nu bijna 2,5 week overtijd maar testen zijn nog steeds neg. We gaan bijna op vakantie maar hoop toch echt ervoor iets te weten hoor. Vorige week bij ha geweest en volgens haar moet ik het nog maar een paar weken aankijken. Mn moeder was nl 4 mnd zwanger van mij en de test was nog steeds neg.! Zou het in de gene zitten! hahaahahahah
Vanmorgen had ik het er met mn vriend over dat ik op ben van de zenuwen: zegt ie heel droog: ja dan moet je er gewoon niet aan denken! hahahaha ik doe heel de dag niet anders! En iedere keer als ik buikpijn heb denk ik: zie je wel, ik word toch ongesteld. Maar ja dan trekt het weer weg en krijg ik weer hoop natuurlijk. Wanneer moet/moest jij ongesteld worden?

Gr. Sam

Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden. En dinsdag heb ik voor de eerste keer getest.
Voel jij al iets? Ik voel namelijk heel weinig... Wel af en toe wat buikpijntjes, en ik moet wel vaker plassen, en soms extra moe (misschien zit t wel tussen mijn oren ..). Maar ik heb niet t idee dat ik ongi moet worden. Alleen mijn beste vriendin weet dat wij bezig zijn, en zij voelde ook niets toen ze zwanger was. Dus misschien....

x

Nou, wel buikpijn en met tijden ontzettende last van onderrug. Ook mn borsten doen ontzettend zeer maar ben alleen vorige week 2 dagen en gisteravond misselijk geweest (maar kan goed zijn van de zenuwen hoor!) En gistermiddag erg moe (mn vriend zei al: je ziet er maar zwanger uit! hahahaah Maar ja, die klachten die ik heb, die heb ik ook als ik ongesteld moet worden snap je, daarom wordt ik er ook zo onzeker van. Alleen dan houden die klachten aan en nu gaan ze telkens weer weg. Begin me zelfs ook af te vragen of ik de ongesteldheid misschien onbewust tegen aan het houden ben! hahaha. Maar ja volgens de ha zou ik toch goed zwanger kunnen zijn. Stel je toch voor dat die test dinsdag weer neg. is.....moet ik weer een hele week wachten!

Mn beste vriendin weet er ook van en die zei: ik weet zeker dat je zwanger bent....nou maar hopen dat ze gelijk heeft. Wel jammer, ze is net klaar met haar opleiding (maakt echo's). Ze zei al, anders had ze gewoon ff een echo kunnen maken.

Maar niet zo handig dat ik de test al in huis heb...hij zit me namelijk de hele tijd te roepen, haha. Maar heb beloofd dat ik pas dinsdag test dus heb hem maar even goed weggestopt.

Gr. Sam

Heel veel succes dan dinsdag!!!! (als je nog zo lang kunt wachten)
Ik test (als ik nog niet ongi ben )zaterdag weer, dan begint ook onze vakantie, zou een mooi begin zijn....
Enne wel even wat laten weten dinsdag he...

hoi sas en sam

Daar ben ik weer! en er is niog niks aan de hand nog geen drupje gehad.
Ik word er zo onzeker van.......
Vanmorgen waker geworden met pijn in de rug nee die pijn die je hebt als je ongesteld moet worden....
Ik heb zelf zo iets van ik haaal morgen een clearblue test misschien dat ie dan wel positief is!!!
Met welke test hebben jullie getest?????
De vorige 2 keren heb ik met een eigen merk getest van de da

xxxx
wij leven m,et jullie mee

Terug
Bovenaan