wie herkent dit....

hoi dreetje,
goed meid dat je het gezellig vind hier , dat is het ook en gelukkig ben je er weer bij dan zijn we weer compleet,
hoe het met mij is , pfffffffffff
lichamelijk goed maar psychisch een wrak,, ben erg nerveus morgen nod en nog geen duivels of ongipijn te bekennen dus dat maakt het errug spannend
weet nu wel dat ik als ik eerst n cyclus had van 31 dagen en toen een van 29 dagen ik niet in dagen erop achteruit ben gegaan
vandaag nl. 28 dagen
ben nu natuurlijk erg benieuwd wat alles brengen gaat en durf niet te hopen dat t waar is!!!
liefs tamaar

Hey Tamaar,

Ik hoop met je mee, het moet toch een keer goedkomen of niet ddan...Welke ronde zit jij??

Psychisch een wrak...dat is minder he.. Ik heb het ook een beetje alleen begin ik lichamelijk de afgelopen 2 weken ook weer af te takelen..moe enz. Tja ik heb het hierboven allemaal al verteld, maar ik weet het niet meer. Maar zoals ik me nu voel kan ik wel janken...De spanning van jou NOD werkt ook niet mee, je wilt dan gewoon weten waar je aan toe bent. Ik denk ook de ene dag, volgens mij is het raak en de andere dag denk tja waarom nu wel..zal wel weer niet zo zijn. Kennissen van ons moesten met potjes naar het ziekenhuis. Kijk ik weet na MK dat ik in ieder geval zwanger kan raken van mijn man, dus het zal allemaal wel goedkomen. EN MET JOU OOK

Tamaar een dikke knuffel.....kop dr veur zoals we in groningen zeggen...

Liefs Dre

mijn klachtjes beperken zich nu tot snel geiirriteerd t.o.v mijn dierbaren errug moe maar heb al twee nachten erg slecht geslapen dus tja??
en gevoelige borsten en
verder een gespannen onderbuik en sinds vandaag wat meer plassen
pukkeltjes op mijn hoofd maar heb giga aan de chocolade gezeten de afgelopen dagen
bij nader inzien erg raar heb de laatste dagen erg gesnoept en dat doe ik normaal noooooooooooiittt
ach ik wil mezelf gewoon niet gek maken maar doe het ieder keer weer
en t allerergste we zitten pas in ronde 3...
scheld maar ik weet dat er veel mensen zijn die al veeeeel langer bezig zijn
moet er wel bijzetten dat bij ons de kinderwens al 6 jaar bestaat maar door een opeenstapeling van allerlei problemen waren wij niet in staat om er al voor te gaan dus dat was al heel erg moeilijk
liefs van tamaar

Hey TAmaar,,

Dus je snoept nooit, en nu wel dat zou ook een voorbode kunnen zijn. En je mag toch ook eigenlijk wel hopen...we zitten er immers op te wacht tot het zover is. Ik heb ook pukkels...errug is dat he...Ik denk dat het bij jou weleens raak kon zijn Tamaar....je hebt wel de klachten....Spannend hoor. En je maakt jezelf gek met al die gedachten he....(ik herken het zo he) En ikg a niet schelden hoor...waarom zou ik. Ronde 3 of 13 de wens is toch evengroot.Wij ronde 11 maar ik had het met ronde 2 ook al gewild...dus ik denk dat het gevoel het zelfde is, welke ronde je ook zit. MAar sommigen hebben de pil gisteren laten staan en denken nu al dat ze zwanger zijn, enz. (niet kwaad bedoelt) snap je wat ik bedoel, dan vind ik het wel anders. Maar ik hoooooooooop het zoooooooo   vooooor jou he...!!!!

Ik Duim Voor Je

Laat je het ff weten...

tuuuuuuuuuuuuurlijk laat ik het je weten
jullie zijn beslist de eerste die het horen
maar denk dat ik morgen nog niet test als ik het vol kan houden dan wacht ik tot zaterdagochtend denk ik
op een of andere manier valt het me deze ronde ook veel zwaarder en dat is niet goed want dadelijk is die teleurstelling weer zo vreselijk groot!!!
maar goed kan nog steeds dat knopje niet omzetten dus moet ik mss mijn neus eens stoten
liefs tamaar

Hoi meid,

Fijn dat je geen afstand kunt nemen (ja niet voor jou maar voor ons). Ik ben benieuwd. Waarschijnlijk zou het toch best kunnen zijn dat de Sweety achterna gaat. Ik hoop het zo voor je.

Kijk je hebt toch kunnen klussen. Het hoeft maar 1 keer raak te zijn toch. Als jij nou deze rond gaat ga ik volgende   ronde. Het was voor mij na mk niet goed omdat ik nog met die verdomde foto zat. Maar de duivels zijn bijna weg en dan is het volle gas vooruit.

Al zijn er we momenten dat ik denk het lukt ons nooit....... lekker negatief he? Rot trouwens he als je in een leeg huis thuiskomt. Ik ken dat vooral als ik mijn nichtje en neefje heb gehad.

Nou meid ik hoop het voor je en fijn dat je hier nog rond zwermt.

Tamaar voor jou de grote dag morgen. Zijn jij en dre de volgende?

Groetjes talke

Ja Talke, dat moet wel want Tamaar bestuurt de pufbus!!  hahaha... En wij willen ook mee!

haaaaaaaaaaaaahaaaaaaaahahahaaa, ja dat klopt dre je moet mee dat hebben we n paar dagen geleden besloten
jij en swinnie en tammygirl en talke en sweety mag mee als ondersteuning , maar niet getreurd zouden de rd toch komen dan rij ik ook nog de klusbus hihihihi

Terug
Bovenaan