wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Omdat ik zelf kraamverzorgster ben hoorde ik altijd van de vrouwen dat ze het, als ze zwanger zijn, altijd zo warm hebben en ook vrouwen die net als ik van die kouwelijke types zijn.
Nou ik heb het nu alleen maar koud en zou het graag wat warmer willen hebben, ik zit nu met een dikke fleece trui en onder een fleecedeken op de bank...herkent iemand dit en moet je misschien iets verder zwanger zijn om het warm te krijgen.

Ik ben waarschijnlijk nu 7 weken zwanger....( maandag een echo om te zien hoever )

Groetjes Esther

Hoi nou ik doe gezellig met je mee hoor! ik ben nu elf weken zwanger en heb het ook telkens koud, vooral 's avonds. Ik heb geloof ik wel ergens gelezen dat dat erbij kan horen. Ik ga zo lekker een warme douche nemen, knap ik wel van op hoop ik!

Heel herkenbaar!! Ik had dat ook in het begin,het komt goed hoor!!
Ik ben nu bijna 18 weken en het is nu wel over bij mij.
Volgens mij klopt mijn "termostaat" weer.
Geniet ervan,lekker toch genieten  onder een dekentje!!
Groetjes Mikkie.

Hoi,
Toen ik net zwanger was had ik het ook vaak koud en zat ik onder een fleece kleed op de bank, nu is het juist het tegenovergestelde.....bloedheet heb ik het de hele dag.
Dus nog even geduld dan krijg je het vanzelf warm
Groetjes Rene 32+5

wat ik heb is snel een koude buik.knoop er steeds een sjaal om of buikband.het is af en toe net een ijsklomp.voor de rest heb ik het dan niet koud.heel raar.(of niet,ben tenslotte zwanger)
groetjes kari
15 wk

Heel wisselend hoor. Ik heb vaker koude benen en armen. Denk dat dat komt omdat het bloed en daarmee de warmte het meeste naar de buik gaat bij mij.
Groetjes V.

Hoi Poohbeertje,

Ik heb het ook hele dagen koud! Ik moet van mijn collega's zelfs een trui aan, omdat zij wegdrijven in het zweet. Ik heb namelijk de hele dag de kachel lekker aan! hihi.

Lekker onder de dekens wegkruipen dus!

Groetjes Gerdien

Normaal gesproken ben ik echt een koukleum maar nu ik zwanger ben, heb ik het veel minder koud. Ik heb het nu al warm en zit in een tshirtje.....

Groetjes mickey (21 wk)

Terug
Bovenaan