wie herkent dit?

Hoi, dan ben je net zo ver als ik.

ja, die kou herken ik wel, maar ik heb soms ook echte opvliegers. Dit verschilt per dag en tijd. Soms zit ik helemaal ingepakt omdat ik het koud heb en 5 minuten later dan doe ik het liefst alles uit omdat ik van de hitte haast uit elkaar plof.

Wat ben je vroeg met de termijn bepaling? Werkt dat bij jullie anders dan hier in het hoge Noorden (friesland)?

Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn echo, ben nu ook 7 weken en heb 19 september de eerste echo. Volgende week een intake gesprek.

Veel succes met je zwangerschap.

Groeten Corin

hoi hoi meiden,

Ik ben nu 34w en 6dagen zwanger!! en ik heb het nu minder snel koud... dwz niet dat ik het warm he.. NO WAY!

in het begin... (klinkt dat lang geleden he..) sliep ik gewoon nog elke nacht met mijn (ja te erg voor woorden volgens mijn vriend) elec dekentje!!!!
Die is er trouwens ook pas afgegaan toen het opeens zo giga heet werd!!! en zelfs toen zat ik 'savonds met een dunne f-trui aan op de bank...dus niet iedereen heeft het warm..

succes met warm blijven! zonnenbank wil wel eens helpen! of een lekker bad.. of neem een elec denkentje hahahahaha

liefs Annemieke

Hoiiiii

Brrrrrrrrrrrrrrrrr ik doe ook "gezellig" mee!! En ik ben al zo'n kou kleun! En de winter komt er straks weer aan!! Veel warme dingen drinken...

Succes allemaal!!

Ik heb het ook zooooo koud en ben verschrikkelijk moe. Verder geen klachten :)

hier nog een beginnend zwangere en een koukleum. maar uit ervaring weet ik dat de thermostaat vanaf ongeveer halverwege de zwangerschap omhoog gaat. ik zat in een t-shirtje termijl mijn man lekker een trui pakte. Nu was ik hoog zomer hoog zwanger, dus erg veel profijt van die extra warmte had ik niet, haha.
greet

Terug
Bovenaan