Wie herkent dit?

Hallo allemaal,

Eigenlijk hoor ik op het zwanger worden forum thuis, maar deze vraag past hier misschien beter!
Wij zijn inmiddels in ronde 11 en ik ben nu 4 dagen overtijd (normaal altijd perfect op tijd, zelfs op het uur!) ik heb  al 4 tests gedaan
Test 1 kruidvat 's avonds, heeeeeeeel licht streepje... Echt heel minimaal maar goed er was wel wat te zien.
Test 2 kruidvat volgende ochtend, niks te zien.
Test 3  digi clear blue dag later einde van de middag, niet zwanger.
Test 4 kruidvat vandaag ook weer  savonds, heeeeeeeeeel licht streepje, zelfde als de 1e test....

Heeft iemand ook iets soortgelijks gehad die wel zwanger was?
Ik ben gewoon heel erg benieuwd en hoop echt heel erg dat we niet naar de 12e ronde hoeven :D
 
Hoi mama 1984

Bij mijn eerste, was ik wat langer overtijd. Deed ook de kruidvat test als eers, hierop was een heeeeel licht streepje zichtbaar. Daarna kocht ik een DA test, niet zwanger! Weer een dag later deed ik ee clearblue test; Zwanger!
Maar nogmaals, ik was al zo'n week of 3 overtijd.
Bij deze (2e) zwangerschap deed ik een test van mat-care, hiermee kun
je met  (ik meen) 4 dagen overtijd al testen. Dat werkte ook echt bij mij. Ik was 6 dagen overtijd en zwanger..
Hoop het voor je! De 11e ronde is best taai!!
Ik vond 5x al best zwaar, elke keer zo'n teleurstelling!
 
Ha Mama 1984!
Volgens mij is een streep een streep, dus zwanger!
Mijn eerste test was 3dagen voor NOD, veel te vroeg eigenlijk, maar ik was zó ongeduldig! Maarr.. als we heel goed keken zagen we een streepje.
Een paar dagen en meerdere testen later werd de streep pas iets donkerder, dat duurde echt even.

Maar goed, een streep was een streep en inmiddels ben ik 9wkn+3dgn zwanger.

Ik hoop dat het voor jou ook zo zal lopen, zeker na 11 rondes idd!

xx Floppie
 
Pasgeleden heeft het programma Kassa zwangerschapstesten getest. De Kruidvattest kwam als het meest betrouwbaar uit de bus.

De Clear Blue digitest is voor een hele vroege zwangerschap niet echt betrouwbaar. Het apparaat leest zelf het streepje en als deze te licht is, zegt 'ie dus negatief.

Ik zou een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Ik heb zelf altijd met de gewone Clear Blue getest. Op de eerste dag van mijn NOD viel deze al positief uit (heel licht streepje) en drie dagen later een vette streep.

Ik hoop voor je dat het gelukt is en je je ook bij onze club mag voegen!

Groetjes, Marisa

 
Hoi hoi,

Nou ik was nog niet echt overtijd (achteraf gezien) maar ik had een licht vermoeden.
Dus ook de kruidvat test. Een heel licht streepje. Wat moet je daar nou weer mee ??? Wel met gewone urina in de avond gedaan.
Dus volgende ochtend meteen naar de dokter (met ochtendurine dit keer). Nou niet echt zekerheid. Kom volgende week maar donderdag of zo maar terug. Het was net woensdag !!!
Dus bij de DA zo'n digitale test gekocht. Thuis gedaan (met gewone urine dus weer) en duidelijk zwanger.
Maar ik wilde meer zekerheid. Dus de dinsdag terug naar de dokter. En weer geen duidelijkheid.

Ik was dus wel degelijk zwanger. nu 22 weken en 3 dagen.
Het is echt verschrikkelijk die onzekerheid.

Veel susses en laat even weten hoe het afloopt he

Groeten Jeanine
 
Ha meid,

ik heb hetzelfde gehad, het was maar een licht treepje  en mijn streepje werd niet donkerder, ook niet na een week. Op een gegeven moment was er helemaal geen streepje te zien..... het eindigde in een miskraam. Ik wil je niet ontmoedigen, maar als het goed is wordt de test elke twee dagen iets  donkerder en moet ie na een week echt goed te zien zijn, bij mij was dat toen niet zo..... dat gaf me al twijfels. Dus sla een dag of 5 ovedr en test dan weer, is je test donkerder geworden dan is alles goed.... en gebuirk de testen van kruidvat: goedkoop en supergevoelig en betrouwbaar.

Ps. bij mij is alles uiteindelijk goed gekomen.... heb nu een gezonde dochter van 9 weken!
 
Mijn 1e test op 10 maart gaf een heel licht 2e streepje, en ongeduldig als ik was deed ik de volgende dag er weer 1. Dit keer was het streepje nóg lichter.
Toen heb ik bij de apotheek zo'n digitale test gehaalt. Niet zo eentje die zegt hoe lang je zwanger bent hoor.
Die test heb ik vrijdag de 13e (jawel) 's ochtends gedaan, en die zei heel duidelijk 1 woord: zwanger.
Geen twijfel mogelijk bij een test met woorden, en wat er niet is, kan hij ook niet meten...
 
Terug
Bovenaan