Wie herkent dit?

HoiHoi,
Ik had ook een licht streepje. En bij mij bleef het streepje licht. Ik ben nu 26 bijna 27weken zwanger en als ik vandaag de dag naar de test kijk is hij nog steeds niet vet. Dus een licht streepje zegt niets en betekend al helemaal geen onstabiele zwangerschap. Een licht streepje betekend gewoon dat er nog niet zoveel HCG hormoon aanwezig maar wel degelijk aanwezig. Dus zwanger. En zo een test maakt dat hormoon niet aan dus kan er ook niet voor zorgen dat de streep vetter word. Je mag hem sowieso pas na een paar minuten aflezen.
Weet je nou al of je echt zwanger bent??
Ben wel heel benieuwd!!!!!
Liefs Naima
 
Hoi,

Ik herken het zeker.
Ik had in duitsland een super goedkope teste gekocht die zei meteen zwanger.
Ik was zo overdonderd dus in nederland toch nog maar een voor de zekerheid gekocht. Daarop was geen uitslag. Toen toch maar de dure clearblue test: ook geen uitslag. ben toen naar de huisarts gegaan en die heeft opnieuw getest en bleek toch zwanger.

Ik zag dat je berichtje al wat ouder was dus ben je zwanger?


 
hoi dames ik ben.inmiddels al paar jaar bezig om zwanger te raken helaas nooit gelukt.althans.ik.nu deze verhalen lees denk ik toch dat ik een aantal keer zwanger was ik heb al met al.4 keer gehad dat ik.een licht streepje had bijna niet te zien dus en kort daarna werd ik ongesteld soms inderdaad met klonten bloed ik heb er echter nooit iets achter gezocht had er geen vertrouwen in dat ik zwanger kon worden tot ik 2 weken geleden een kijkoperatie heb gehad en alles was goed en kan gewoon zwanger worden bij mijn patner is ook alles goed en.toch zijn we al meer als 8 jaar zo bezig sinds paar maanden zijn we begonnen met ovulatietesten hopen dat het lukt anders over na ivf nu ben ik ook 2 dagen te vroeg ongesteld geworden normaal ben ik altijd pa dagen tr laat ben.heel.onregelmatig ongesteld en hrb nu ook heel.donkerbruin tot bijna zwart aan toe bloed vreemd maar we zien het wel fijn dat er een site is met mensen die.in hetzelfde schuitje.ofnie zitten gr sylvana
 
Terug
Bovenaan