Wie herkent dit?

Hoi renee,

Ik geef flesvoedingen, dus het kan ook daar niet aan liggen. Ik geef de Friso intensief hypo allergene voeding.
Ja, we bieden dezelfde soorten aan als in een potje. Dus dan moet hij daar toch niet zo heftig op reageren.
We weten het echt gewoon niet. De huisarts kan er nog niks mee, want hij kan pas goed getest worden als hij een jaar is.
Ik voel me schuldig dat hij steeds potjes krijg, net of ik te lui ben voor vers... We eten zelf altijd aardappelen en groenten.

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid,

je zoontje reageert dus wel op de verse groente en fruit en niet op de potjes. Voor het fruit kun je dus dit eerst gaan koken en kijken of hij er nog steeds op reageert. Wat de groente betreft: Hoe maak je de groente klaar die je aan je zoontje geeft?  Kriojgt hij alleen de groiente of voeg je er nog ingrediënten of kruiden aan toe?

Groetjes Renée

Ik maak het gewoon klaar, ik schil en was netjes de aardapels voor ik ze kook en dan krijgt hij ze zoutloos en dit doe ik ook bij de groenten. Er komen geen kruiden of iets dergelijks bij. Daarna doe ik het samen in de blender en dit geef ik aan hem. Dus ik doe er niks vreemds mee, daarom vind   ik het zo raar. Ik vind het wel dat het wel een dikke brij is als je het in de blender hebt gestopt, hebben jullie dit ook?

Groetjes Ingrid

De potjes die hij krijgt zit daar ook aardappel in?

De zelfgemaakte hap kun je eventueel dunner maken door er wat kookvocht aan toe te voegen.

Groetjes Renée

Terug
Bovenaan