wie herkent dit???

Het lijkt er op dat jouw zoontje de welbekende darmkrampjes heeft. Mij is ook gezegd dat appelsap niet goed is voor de darmen, die worden dan te veel geprikkeld. Drink venkelthee (is niet zo lekker, maar goed) en wie weet helpt het, bij mij in ieder geval wel. Ik weet niet of je veel fruit eet, maar sinaasappelen zou ik ook mijden. Veel succes, ik hoop dat het gauw over is.
 
Bedankt allemaal!
Inmiddels huilt hij niet meer (bijna nooit zelfs) en gaat alles weer goed. Ik denk dat het een combinatie van dingen is geweest. Hij was inderdaad erg onrustig voor het slapen gaan. Ik stop hem nu ook stevig in, in ieder geval zo, dat hij z'n beentjes nog wel kan bewegen, maar dat de armpjes niet meer zo "zwaaien". Ik wacht nu ook net zo lang totdat hij geboerd heeft. Soms duurt het wel een halfuur, maar ik das een kwestie van geduld hebben. En ik ben minder appelsap gaan drinken. Ik denk dat we inderdaad in een vicieuze cirkel zaten, want bij mijn moeder viel hij wel in slaap. Welliswaar maar voor een korte tijd, maar toch. Ik heb nu ook dat boek gekocht, goeie tip! Heel veel dingen herkende ik meteen en ik wist dat ik gelukkig niet de enige was! Dus ik denk echt dat het een combinatie van dit alles is geweest, in ieder geval gaat alles nu weer goed.
Dus nogmaals, allemaal bedankt!
 
Terug
Bovenaan