wie herkent dit??

kolven kun je niet echt vergelijken met bv geven. mijn eerste groeide in de eerste weken bijna haaks op de groeicurves, zelfs 1 keer een week van 300 gram groeien. Ik kolfde toen ook af en toe en kreeg slechts enkele deciliters tesamen uit 2 borsten. Dat zegt dus helemaal niets.
Ik zou het een paar dagen aankijken. Voor de nacht kun je eventueel gekolfde melk aanlengen met kv. en misschien kun je even bij het cb informeren wanneer er rijstebloem door de melk mag. dat helpt soms ook tegen onrustige nachten.
sterkte en hopelijk is het van korte duur!

greet

ik had de eerste 6 weken slagroom, daarna werd het water, op aanraden van een vriendin, die een week voor mij is bevallen, heb ik gekolfd om te kijken hoeveel ik had. dat leek qua hoeveelheid voldoende, maar was schijnbaar dus water met een smaakje geworden. ik wilde met 6 weken toch gaan afbouwen, omdat ik met 3 maanden weer aan het werk moest (ben van de week weer begonnen), en ik had een schema gevonden om in 6 weken af te bouwen, door iedere week een voeding meer te vervangen.
de eerste voeding die ik verving was die van 23.00 en dat was de eerste keer in 6 weken dat lars doorsliep !
toen geprobeerd de rest van de dag bv te geven, maar dan kwam hij iedere 2 uur, en ik wilde graag naar 5 voedingen ipv 6..... smiddags na de voeding bleef hij huilen, dus 30 cc kv gegeven en toen was hij wel tevreden. toen heb ik besloten 2 x daags te kolven, dat aan te lengen met kv en verder gewoon aan de fles. met 1,5 week was ik van de bv af, en had ik een tevreden kind dat iedere 4 uur een flesje wilde, en de nacht doorslaapt (23.00 laatste fles en dan tot een uur of 7, soms zelfs 8)

Terug
Bovenaan