Wie houd het er waarschijnlijk bij 1 kindje?

A

Anoniem

Guest
Zag de andere topic, maar was benieuwd of er misschien ook mensen zijn die maar 1 kindje willen.
Zelf denk ik dat 1 genoeg is en vind het helemaal niet zielig, ben zelf ook "alleen".
Ben zwanger geraakt door icsi, maar wilde van tevoren ook maar 1 kindje.
Misschien denk ik er over een paar jaar anders over, maar dat zien we dan wel.
Voor mij hoeft het qua leeftijd dan ook niet op elkaar te zitten. Heb er wel veel aan lopen te denken. Mijn man zou het leuk vinden om meer kinderen te hebben, maar vind het niet erg als het er maar bij 1 blijft.
Groetjes

Ha ha, het lijkt er wel op.

Ik heb zelf 2 zoontjes en zou er best nog 1 bij willen. Ik kom uit een groot gezin en dat vond ik altijd erg gezellig. Niet dat ik het zielig vind hoor! Gewoon doen wat goed voelt.

Gr. Trea

Als ik nu naar mijn dochtertje kijk denk ik weleens dat dit genoeg is...
Maar als ik naar mezelf kijk vond ik het wel heel fijn dat ik een broertje heb en dat vond ik vanaf dat hij geboren is al :)
Dus wat dat betreft wil ik misschien toch ook wel een tweede..

Wij hebben hier gezegd dat we over 2 of 3 jaar kijken en misschien kriebelt het dan wel voor nog een kindje..

Hoi,
mijn dochter is inmiddels 8 maanden en wij houden het waarschijnlijk ook bij 1 kindje. Ik heb nl. het HELLP-syndroom gehad en heb echt op t randje gelegen tijdens mijn bevalling. We hebben een prachtige dochter en genieten daarvan maar een 2 zwangerschap durven we nu even niet aan en aangezien ik alweer 35 ben denk ik dus dat het bij 1 kindje blijft. Voor mijn zwangerschap zaten we al te twijfelen 1 of 2? Maar ik vind 1 kind ook helemaal niet zielig hoor.
Groetjes van Sonja

hoi hoi

als het aan papa ligt 1 maar mama wil er nog wel 1 der bij. terwijll mama eigenlijk kinderen maar niks vond.haaahah nou we zien het wel sverre is ook pas 4 maanden en wil zeker nog even van meneer genieten.

nou doei doei lucy

Hoihoi,

Nu ruim 4 jaar geleden ben ik bevallen van mijn zoontje, een heerlijk ventje waar wij (mijn man en ik) intens van genieten. Ongeveer een jaar na zijn geboorte besloten wij het er bij één te houden. In het jaar dat onze kanjer 4 werd raakte ik tóch per ongeluk (jaja) zwanger, en vorig jaar september ben ik (stuit) bevallen van onze 2e zoon. Wij zijn de wereld te rijk met onze verassing en apetrots, ook al was het vooraf niet de bedoeling. En de broers zijn dol op elkaar! Nu sluimert er toch een beetje spijt, misschien hadden we er tóch (eerder) voor moeten "kiezen"?

Hoi,

Onze iris is nu 11 weken oud en is een schatje. Wij zijn er nog niet helemaal over uit.

Ik ben zelf de oudste van 4, mijn man is de jongste van 2. We hebben altijd gezegd, 1 of 2 kinderen, afhankelijk van hoe t loopt...

Volgens papa blijft t bij 1, maar mama wil misschien over 2 of 3 jaar nog wel een tweede. Daarbij moeten we er ook rekening mee houden dat papa asperger heeft en dat dát gelukkig niet vaak erfelijk doorgegeven wordt naar meisjes, maar je weet nooit of de volgende een jongetje is... en dan kan t wel asperger hebben.... :eek:(
Dus we wachten eerst maar eens af hoe we het redden met dit mooie kleine meiske en we zien wel verder over een jaar of 2, 3, of er ueberhaupt nog een broertje of zusje bijkomt...

Groetjes,
Esther

Terug
Bovenaan