WIE IN JULI NOD DEEL 2

Ohh jammer lopen elkaar net mis Ci Lo
Slaap lekker meis, hopelijk voel je je morgen wat minder moe
Jij hebt vanmiddag ook wel veel in 1x gedaan hoor als ik dat zo lees
Probeer het allemaal een beetje te verdelen. Ik snap dat dat niet mee valt, zeker ook met je gezin. Maar je moet nog wel langer mee dan vandaag hè

Liefs Nathalie

Goedemorgennnnn, he jammer nog steeds geen nieuws hier. Wakker worden meiden, het is mooi weer!

Mijn temperatuur vanmorgen was 37,04 dus gaat de goede kant op zo 1 dag voor mijn nod met een cyclus van 29 dage. Maar dat zegd natuurlijk nog niks. Kan morgen ochtend zo ineens anders zijn. En ik denk dat mijn eisprong later is geweest, dus tja dan ook later duidelijkheid hè. Ik ben erg benieuwd na mijn temperatuur dit weekend.

Vanmorgen ff beschuitje gegeten om 8.00 uur dacht anders word ik gammel wakker. Wou nog ff weer slapen, maar das niet gelukt. Dus ben ik hier maar gaan kletsen. Net knorde mijn buik alweer *zucht*

Meiden wens jullie hele fijne zonnige donderdag en hoop snel leuk nieuws hier te lezen.

Liefs nathalie

hallo nat
goedemorgen
vannacht weinig slaap gehad
gisterenavond was ik heel erg moe en toen ik eenmaal sliep
begon de jongste heel hard te huilen een nachtmerrie
ik heb haar getroost en ben naar de wc gegaan en ging weer slapen ik was zo moe dat ik haast de trap niet op kon komen overdreven moe dus
toen ik eenmaal sliep vanochtend ergens begon de middelste mama te roepen ze was haar knuffel kwijt ik er weer uit knuffel gegeven en weer naar bed gegaan slapen
en vanochend de jongste wakker en die wou er uit dus moest ik er ook uit
nou ik zie wel vandaag als ik moe ben ga ik gewoon pitten

mijn gevoel over jou wel of niet zwanger zijn is moeilijk omdat je   niet veel praat over je kwaaltjes maar de temperatuur is er een en je had honger en zo dat is dan 2.
heb je nog meer kwaaltjes bv misselijk of raar gevoel in je buik duizelig?
ik hoop in ieder geval natuurlijk dat je zwanger bent
dus vertel kan je me meer vertellen
liefs ci lo...

goedemorgen

Spannend hoor nathalie, wanneer ga je testen?

Het is heerlijk weer vandaag, ga zo even naar t dorp fietsen, mn mannetje heeft mn fiets vanmorgen buiten gezet:) (berging beneden, erg steil)

Ik heb nog steeds een opgeblazen buik, ga ik nu echt wel vervelend vinden.

Fijne dag allemaal, kom af en toe nog wel ff spieken hier

Liefs

hai busababe
ik denk dat je zwanger bent met die opgeblazen buik zo voelde dat ook bij mij
en als dat door zwangerschap komt nou laat hem dan maar mooi opgeblazen zijn he hihihihi
liefs ci lo...

Hi Meiden,
Lekker hoor Busababe, dat je ff gaat fietsen. Tis idd heerlijk weer
Hier is paps ff, maar dacht ff kijken of er al nieuws aan het front is.
Jeetje Ci Lo jij hebt dan niet echt je nachtrust gehad hè meis, en je was al zo moe
Heeft je man nog vakantie?

Hele bijzondere kwaaltjes heb ik volgens mij niet:
- temperatuur: 37,00
- hongerig gevoel de hele dag
- boven mijn navel buik opgezet
- met vlagen misselijk, maar niet extreem (kan ook door honger gevoel komen misschien)
- moeilijk naar de wc kunnen
- moe (maar dat is niet raar als je veel meemaakt)
- vergeetachtig (maar das ook niet raar als je een whippie bent)
- me anders voelen dan anders
- geen voortekenen van rd-tjes of ongi buikpijn
- woelerig/dromerig slapen of juist goed omdat ik bekaf ben
- hints/tekenen die misschien wel zwangerschap aanduiden

Nou dat was het wel zo'n beetje geloof ik, hihih

Liefs Nathalie
-

hai nat
ik denk dat je zwanger bent
ik hoop het in ieder geval meid
ben jij iemand die regelmatig is dan
of ben jij soms zo een paar dagen overtijd
want jij gaat je morgen niet testen he wanneer
zou jij je dan testen
liefs ci lo...

Hi,

Mijn cyclussen zijn: 22-36-29-29 dus dat zit wel goed
Mijn eisprong is waarschijnlijk pas later geweest, ik had 14 & 15 juli namelijk positieve ovulatietest in handen. Dus ik vermoed dus dat ik paar dagen langer moet wachten op duidelijk. Mijn gevoel neigd heel erg om zaterdag te testen, omdat mijn schoonmams dan jarig is. Maar dat kan natuurlijk nog iets te vroeg zijn. Maar als ik zwanger ben dan ben ik het dan vast ook wel, hihih. Maar ik weet nog niet zeker of ik dat doe. Wil eigenlijk ook wel tot na het weekend wachten. Maar test zowiezo volgende week donderdag. Maar dat klinkt nog zover weg hè.  We zien het wel, heb niet zo'n drang om te testen eigenlijk.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan