WIE IN JULI NOD DEEL 2

@Wijntje: van harte met je zwangerschap en wat lief dat je dat gelijk aan ons verteld. Nog een fijne vakantie en tot de 29e

@Nathalie: jeeh meid wat spannend Het klinkt veel belovend. Maar ja dat twijfelachtig gevoel dat ken ik. Wanneer ga je eigenlijk testen?

@Bears: Balen dat je ook een ronde verder moet maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Hopelijk wordt augustus onze maand.

Zo ga vanavond even bedenken wat ik voor mijn dochtertje haar 1e verjaardag kan gaan doen. Ze is op een maandag jarig en we vieren het gewoon die dag omdat de dag ervoor haar nichtje al jarig is. Maar juist de maandag zijn hier de vakanties afgelopen dus komen de gasten pas tegen 1530 uur dus zit je gelijk ook met eten enzo dus als jullie tips hebben graag!

Oja had ik ook nog een vraagje voor diegene die ook nog niet zwanger zijn. Drinken jullie ook weleens een wijntje ofzo of zijn jullie daar gelijk mee gestopt toen je besloten hadden om zwanger te willen worden? Ik zelf slik foluimzuur en rook niet maar drink wel af en toe een wijntje vooral met dit warme weer vindt ik dat s, avonds wel lekker ( Natuurlijk geen liters he HIHIHIHI)

Liefs Linda,

Heel herkenbaar allemaal Esther!

Carlolinda misschien kun je iets van soep en broodje doen?
Of frietjes bakken/halen met iets lekkers erbij of bbqen als het weer het toelaat

Ik rook zelf niet. En dronk eigenlijk ook niet. Ik vond heel soms safari wel lekker, maar dat drink ik nu eigenlijk niet meer. Ik zou het niet doen in je meest vruchtbare periode denk ik. Maar de eerst weken is moeder en kind qua bloedbaan ofzo nog niet met elkaar aangesloten. Klopt dat Ci Lo wat ik zeg, jij vetelde daar toch iets over?

Fijne avond!

Liefs Nathalie

Of je doet allemaal lekkere salades en slaatje met stokbrood en andere lekker dingetjes. Dat vult ook wel hè. Was nog ff aan het meedenken, hihih

hai carolinda
roken en drinken vermindert de vruchtbaarheid
als je gaat klussen moet je absoluut niet drinken en daarna ook niet meer
je mag alleen drinken in de week dat je ongie bent en een paar dagen erna
maar als je gaat klussen absoluut niet drinken en daarna ook niet
en roken doe je niet maar dat moet je vanaf 5 weken zwangerschap niet doen
want dan zijn moeder en kind 1 en krijgt het kind minder zuurstof door het roken

voor de gene die moeilijk zwanger raken stoppen met allebei radicaal
en dat geldt voor de vrouwen en de mannen.
liefs ci lo...

Wijnie onwijs gefeliciteerd. Wat apart om er in Italie achter te komen dat je ZWANGER bent. Lijkt me echt geweldig. Geniet deze paar dagen nog lekker van je vakantie en we spreken je wel weer als je terug bent.

Linda ik drink een wijntje in de week dat ik zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn dus dat wordt er lekker vanavond weer 1. hihi.

Nathalie gelukkig ben je vandaag nog niet ongie geworden dat ziet er weer positief uit.

Ik ga zelf de volgende ronde maar uit van een cyclus van 34 dagen zoals deze ronde en dan moet mijn volgende NOD volgens mij 27 augustus zijn. Jeetje dat duurt nog even zeg. Ga nu ook maar even op de topic NOD augustus kijken.

Groetjes Debbie

hai wijnie

VAN HARTE GEFELICITEERD

ITALIA ITALIA ITALIA

helemaal te gek meid ik ben zo blij voor je
en wat onwijs tof dat je helemaal uit italie ons een bericht stuurt
ik ben sprakeloos
geniet nog lekker in ons lievelingsland
en kom je ook kletsen op ons zwanger zijn forum

zwangere meiden van het juli nod lijstje!!!

AUGURI PER IL BAMBINO
CIAO

liefs ci lo

Hey wijnie

Gefeliciteerd, wat geweldig nieuws en een heel leuk vakantiecadeau!!!!
Geniet ervan

Groetjes Mama2006

hallo tallutah en klarie
wij zijn allemaal benieuwd hoe het met jullie gaat
zouden jullie willen reageren
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan