Wie is de uitgerekende datum ook al gepasseerd?!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben gewoon even heel erg benieuwd.

Zelf ben ik nu 40 + 3 weken in verwachting van onze dochter.
Aanstaande vrijdag weer controle bij de gyn. dus ben heel erg benieuwd wat er eventueel gaat gebeuren. Vorige week was alles nog goed in orde. Baby doet het goed, er is genoeg vruchtwater en de placenta doet het ook nog prima. Met mij gaat het ook goed op de ontzettend grote NIEUWSGIERIGHEID na dan. Maar daar hebben er volgens mij meer last van.

Bij mijn zoontje ben ik met 42 + 2 weken bevallen. Misschien moet ik nu ook zo lang wachten of is het me gegund dat ik deze uk toch iets eerder in mijn armen mag houden.

We wachten geduldig af.

Liefs mamabinck.

Hoi Mamabinck,

Ik ben er ook nog.

Vandaag ben 40 + 5.

Met mij en de beeb gaat het ook nog . Gisteren nog naar de vk geweest.

Ben benieuwd wanneer die kleine uk zich aandient.
Wie zou er eerder bevallen, jij of ik?

Kruimel

Hoi Kruimel,

JEEEEH, ben in ieder geval niet de enige die "overtijd" is.

Hou jij het zelf nog een beetje vol of mag het van jou nu ook wel beginnen?
Ook last van voorweeen of is bij jouw nog alles heel rustig ( voor de storm ) ?

Het zou leuk zijn als we op dezelfde dag bevallen. Morgen is een mooie datum:
17-10-2007.

Groetjes mamabinck.

Ik ben vandaag 40 weken. Van mijn dochter was ik bevallen op 39,4 dus toen had ik dit keer al het idee dat ik overliep...
Maar goed samen staan we sterk !!

Wij zijn snel aan de beurt!

Monique

Hallo Lieve Dames!

Ik wilde jullie even heel veel succes toewensen tijdens het grote wachten wat nu begonnen is als de uitgerekende datum is verstreken!
(zeker omdat kruimel en mamabinck eigenlijk al veel langer 'wachten' op hun wondertje  ivm MK, BBZ en ik geloof IVF)
Ik ben zelf een van de gelukkigen die niet heeft hoeven wachten; Hugo is 2 dagen voor de uitgerekende datum geboren.

Kom op dames, nog even!
Voor je het weet zit je weer midden in gebroken nachten en wordt je dag grotendeels bepaald door het voeden van de baby!...
Nog maar even genieten van de rust?!

Liefs Rian

Hoi Rian,

Bedankt voor je lieve berichtje.

Ik probeer idd nog even van mijn rust te genieten  nu het nog kan.

Gaat het goed met Hugo? En ben jij ook al een beetje bijgekomen van de bevalling?
Is vast reuze genieten met zo'n klein hummeltje.

Onze tijd komt ook snel.
Misschien voor mij vandaag of morgen al.

Kruimel ( 40 + 6 )

Hoi Rian,

Wat een ontzettend lief berichtje van je. Ja, we wachten vol spanning af. Mag nu echt wel komen hoor. Ben zo nieuwsgierig.

Hoe gaat het nu met jou en met je uk? Heerlijk he, om zo bezig te zijn met je kindje wat je al die tijd bij je hebt mogen dragen. Geniet ervan meissie.

Dikke knuffel van mamabinck.

je bent zeker niet de enige..
voelt soms wel eenzaam he   wanneer je over tijd gaat lopen.
Ik ben nu 40+5 maar nog niks te zien.
Had  4 weken voor uitgerekende al regelmatig voorweeën dus had verwacht wel op tijd te bevallen, maar inmiddels alweer bijna 5 weken verder!
Morgen VK, ben benieuwd, denk dat ik maar een potje ga lopen klagen en hopen dat ze daar gevoelig voor zijn!
Niks aan zo, houdt steeds meer vocht vast en erg last van mn bekken en rug, dus leuker wordt het niet.
Maaaar...wanneer je een beetje bezig blijft is het op zich ook wel weer te doen!

Gr. Annemiek

Terug
Bovenaan