Wie is de uitgerekende datum ook al gepasseerd?!

Hoi miekje,

Jeetje meid, wat is het slopend he. Als je al zo een tijdje met voorweeen rondloopt. Weet er zelf ook genoeg van. Heb nu 3 weken voorweeen en ook bij mij zet het niet door. Ik word hier zo onzeker en ook echt chagrijnig van.

Laten we maar hopen dat het nu ook echt snel doorzet, want ja, zo lang kan het toch niet meer duren!!!!

Dikke knuffel van mamambinck 40 + 4

Hey Mamabinck!

Een tijdje niks van je gehoord.. Loop je er nog? Ik wel en wordt er gek van.
HEb het idee dat ik inmiddels de enige ben die overtijd loopt, maar dat zal toch wel niet.
Ik ben nu 41+1 maar mij is verteld dat omdat bij de eerste termijn echo de uitgerekende datum 19 oktober leek ze me rustig vanaf 12 oktober 3 weken over tijd laten lopen.
Kan het dus nog een november kindje worden!  Daar moeten we maar even niet aan denken!!!
Mijn laatste controle bij de VK was niet erg geruststellend, mijn baarmoeder moest nog helemaal kantelen ze kon nog lang niet bij de baarmoedermond!

Maar goed, we doen er toch niks aan! EN elke dag komt het een dagje dichterbij!

Jij ook sterkte en laten we hopen op een vlug kindje!

Liefs Annemiek

Hoi Miekje,

Ja hoor. Ik loop ook nog steeds rond. Ben nu 41 weken precies en tel ook de dagen af dat baby geboren gaat worden.

Gisteren weer voor controle bij de gyn. geweest. Hij heeft mij gestript en vertelde dat ik al 3 cm ontsluiting heb. Hierdoor kon hij goed strippen. Sindsdien ben ik de slijmprop al verloren en heb veel harde buiken + hele lichte weeen. Hoop zo ontzettend dat het doorzet.

Is dit niet het geval dan kan ik vrijdag as terugkomen voor controle en wordt er een datum gepland om mij in te leiden. Hoop dat ik natuurlijk veel eerder baby in mijn armen mag houden maar dit is wel een grote geruststelling.

Hoe gaat het nu met jou?

Hou je het nog een beetje vol?

Nog even meissie en dan houden ook wij onze kleine uk in onze armen. Heerlijk.

Liefs en een dikke laatste loodjes knuffel van mamabinck.

Heyy!

Lekker hoor 3 cm al, ik hoop echt voor je dat het doorzet meid!!!
Ik heb nu ook regelmatig harde buiken, maar verwacht niet te veel omdat   het op de controle nog potdicht zat allemaal, we zullen het wel zien.

Moet zeggen dat ik het allemaal wel aardig deprimerend vind. Maar zoals je zegt het kan niet heeeeel lang meer duren!

Hoop dat we beide morgen (of natuurlijk vandaag!) zullen bevallen!

Succes meid!

Liefs Annemiek

Terug
Bovenaan