wie is er al 37 weken?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben benieuwd, tis nml zo stil... Wie is er al 37 weken, en mag dus "veilig en legaal" bevallen?

groetjes Petra (34 weken)

(wie o wie is toch de volgende.......)

HOi Petra,

ik ben nu 37 weken en 4 dagen..
ben 1`sept uitgerekend.

vind het ook erg spannend.. zeker omdat vorige week de baby nog dwars lag,.. afgelopen maandag niet meer, en   het bij lange na nog niet ingedaald is...

van mij mag het komen.. begin het wel zat te worden, (heb nog een peuter van 2 jaar en 8 maanden lopen.. )

maar goed.. we wachten geduldig af!!

ben ook benieuwd hoe het met de anderen gaat!

groetjes
Jeannette

hoi allemaal

ik kijk meer mee op het forum en schrijf eingenlijk niet zoveel meer omdat me vragen al beantwoordt worden bij de gesprekken hihih
ik ben 3 sept uitgerekend dus het kan veilig komen ik loop onder controle bij het ziekenhuis ivm bijna geen vruchtwater en is wat aan de kleine kant bij me dochtertje had ik dit ook die was 2400 gram en 45 cm en wat uitgedroogt
dit word ook een meisje
maar van mij mag het wel komen hoor ben het best zat komt ook denk ik omdat je er al 1 heb rondlopen van bijna 17 maanden en je wilt de dagen nu volmaken het liefst nu compleet als je begrijt wat ik bedoel
vind het wel spannend bij me eerste werd ik ingeleid en heb dus geen vruchtwater spontaan verloren en ook geen weeen thuis gehad en dat zou nu wel nog kunnen maar omdat ik bijna geen vruchtwater heb waarneer voel je het dan hihihi,ze ligt al wel heel diep naar beneden met haar hoofdje dus daar ben ik wel blij om.
hopelijk is deze bevalling wat beter dan me eerste en mag ze gelijk mee naar huis bij romy ben ik ingeknipt en romy heeft nog 11 dagen in het ziekenhuis moeten blijven.
Dus hoop op een iets betere tijd.

veel sterkte met de laaste loodjes
groetjes
linda 37,2

nog een paar daagjes en dan ben ik ook 37 weken (wachten tot a.s. zondag)

Morgen weer een afspraak met de VK ben benieuwd.
De vorige keer zei ze dat t hoofdje mooi was ingedaald.

Nu het bed nog op kratjes, waterdicht molton ligt er al op.
En dan wachten op nesteldrang enzo haha.

Tot nu toe heb ik helemaal geen zin om iets te doen, gewoon omdat ik me verveel komt er niets meer uit mijn handen.

Ik voel me wel al ruim  37 weken. Telt dat ook? hihihi
xxx Annette (35+1)

HI,

Ik ben komende maandag 37 weken en ben echt aan het aftellen. Heb vorige week al 2 avonden gehad met weeen (incl 1 nacht ziekenhuis)  en ik wil heel graag thuis bevallen dus moet nog heeel eventjes wachten. Wat zal ik blij zijn als het maandag is.

Ben benieuwd wie van ons gaat bevallen!

gr
Marielle
36w2d

Hoi ik ben 37 weken en 3 dagen!

Morgen vk ben benieuwd want wil nu wel eens gaan bevallen!

Vandaag 37 weken precies!! Ik vind het toch weer een heel mijlpaal!

Terug
Bovenaan