wie is er al 37 weken?

Ik ben vandaag ook precies 37 weken. Kan nu dus thuis gaan bevallen. Maar eerlijk gezegd verwacht ik het voorlopig nog niet. De vorige kwam met 40+5 en volgens mijn VK kan ik daar nu maar beter weer op rekenen.

Groetjes Nathalie

Hallo,

Ik ben ook 37+2 en van mij mag die ook komen. Hij (jongetje) is helemaal ingedaald en zit vast in de bekken.

Ik moet zeggen dat ik het steeds zwaarder vind worden. Vooral de nachten vind ik erg. Slapen doe ik al bijna niet meer en ik heb het gevoel dat ik ook last van opvliegers heb. Zweet breekt me uit om niets.

Ik ben nog steeds aan   het twijfelen of ik thuis doe bevallen. Die beslissing maak ik wel op dat moment.

Dames veel succes met de laatste loodjes

Groetjes suus

Hoi,

Ik ben sinds gisteren ook 37 weken.en mag( als alles goed gaat) thuis bevallen.
Ben wel blij dat ik die grens bereikt heb, nu mag de baby echt komen!
Voor iedereen alvast heel veel succes bij de laatste loodjes en de bevalling!
Groetjes, Aerynsmom

Hoi,

Ik ben vandaag 37w1d maar als ik heel eerlijk ben mag het van mij nog wel even blijven zitten ondanks alle kwaaltjes. Heb ook nog niet echt het gevoel er "klaar" voor te zijn. Er moet nog eerst heel veel gepoetst worden.
ben eigenlijk ook best wel bang voor de bevalling. Nu is mijn kindje ook een beetje aan de kleine kant dus een paar weekjes extra kunnen geen kwaad.
Maar dan moet het niet ineens   heel erg warm weer gaan worden natuurlijk want dan is mamma het wel snel zat

groetjes,
patricia

Ik moet nog even wachten tm maandag, dan ben ik 37 weken! Dit weekend gaan we de klossen onder het bed zetten!!

hehe nu ben ik eindelijk (sinds gsiteren) zelf ook 37 weken!

Dus kom maar op!

groetjes Petra

Hoihoi,

Ik ben vandaag precies 38 weken! En ben m'n buik nog niet beu!
Mijn menneke moet ook nog even blijven zitten van mij, want ik ben nog niet klaar met m'n huis op orde brengen!!   Het valt vies tegen, had gehoopt op iets meer nesteldrang!
Maar ons menneke is welkom en het wiegje staat klaar. De rest komt allemaal wel!

Gr Els

ik ben alweer 40 weken!!!!!
Maar ach nog geen teken van de kleine.
Ik voel me nog steeds redelijk goed (meestal) maar het voelt redelijk nutteloos om nog langer te wachten..alles is toch klaar.

Maar er zal wel een reden voor zijn.

Ik vind het wel enorm spannend hoor!!!!

Terug
Bovenaan