Wie is er al begonnen met zindelijkheidstraining

hihi de zindelijkheidstaining duurt hier nog wel even, Daniel poept en plast nog een end raak in zijn luier, ook vind hij dit zelf helemaal niet vies, komt msischien omdat het een jonge is?
De meiden hier zijn dan toch een stuk schoner ;-)

Liefs Marina

hoi,

Ik heb een probleempje met mijn zoon.
ik zou graag willen beginnen met zindelijkheid maar hij geeft de ene keer aan van wel en de andere keer is het "nee".
Hij heeft er al wel een aantal keer opgezeten met resultaat en nu wil hij niet meer.
hoe doen jullie dit.

Quinten is 19 maand.

Hallo,

gewoon alleen erop zetten als hij zelf wil! Als je er een strijd van gaat maken wordt het helemaal niks. Het moet iets zijn wat hij zelf wil, anders wordt het drama en kan het nog wel eens een hele lange weg worden (genoeg ervaring met deze situatie vanuit mijn werk op kdv).

Groetjes Danielle

Ik heb mixkindjes daar verstaan ze dus donkere kindjes onder. Kwa ontwikkeling zijn donkere kindjes sneller dan blanke dus je kan het ook niet allemaal vergelijken. Ik dacht eerst dat het een fabel was maar het is echt zo..En ik ben er met shanice niet geforceerd mee bezig van je moet nee je mag en zij vind het prachtig dus waarom niet.

Norah kan nog niet eens lopen, laat staan dat ze zelf op het potje kan gaan zitten of er vanaf kan komen, hahaha. Maar ze geeft het wel aan als ze gaat poepen. Alleen wil ze juist niet dat we daarna haar luier verschonen, want dan moet ze op haar rug op de commode, terwijl ze liever op de grond zit te spelen. Als je zegt `Norah, heb je gepoept?´ zegt ze ´Nee, pejen, pejen!´. Heel grappig, want ze staat altijd een beetje te persen als ze poept, dus je ziet het heel duidelijk. En dan toch nee zeggen, haha. Hier dus nog even geen training. Maar ze is nog heel jong (19 mnd), dus ik vind dat ook geen punt.

Als je kindje aangeeft dat het eraan toe is, vind ik dat je groot gelijk hebt als je gaat proberen. Maar zodra je merkt dat je kindje niet wil, zou ik er echt een maand of 2 mee stoppen!

Groetjes,
Jamie

Ik vind het wel leuk om die verhalen te lezen. Ja het ene kindje is gewoon sneller dan het andere ik ben er zelf ook nog niet helemaal serieus mee bezig.
Maar Shanice heeft zo van die gevoelige billen dat het voor haar lekker zou wezen.
Do het gaat ziezo hard.
Ik ben er zo bij gekomen dat ik van die kortingsbonnen voor die luierbroekjes had liggen die zijn geldig tot 31 dec 2009. Ja en die doe je even makkelijk aan en uit. Het is goedkoper dan die pampers. Gewone kruidvatluiers zijn een ramp bij shanice zij krijgt er telkens open billen van bij milton was dat niet zo. Toen gebruikte ik alleen maar kruidvatluiers.Shanice is gewoon een dure madam hihihihi
groetjes lisette

Terug
Bovenaan