Wie is er al bezig met de naam en het geboortekaartje?

Ik wel. Met het geboortekaartje wilde ik een fotot van de 4 kids op leeftijd achter elkaar zittend op de grond. Maar dat duurt me te lang. Eerst moet ik uit het ziekenhuis zijn, dan met een vriend kunnen voor de foto en daarna moet het kaartje nog gedrukt worden. Duurt me te lang. U zag ik een heel gaaf kaartje. Een soort sleutelhanger met lintjes, een belletje,enz. Zo gaaf en echt te gebruiken. Die gaat het worden. Ben online nog wel aan het kijken of ikzelf de spullen kan aanschaffen (behalve het kaartje) dat scheelt weer heel wat tientjes.

Wat de naam betreft zijn we er gelukkig uit. Zes letters net als mijn andere kids, geen Scandinavische naam zoals de andere maar het past er prima bij. Het was de eerste naam waar van we allebei zoiets hadden van ja dat kan. Zo moeilijk om het geheim te houden, maar ook leuk.

Hoi Essie,

De naam willen wij ook nog voor onszelf houden, al zijn we er ook nog niet helemaal uit hoor.

Het geboortekaartje ben ik al wel naar aan het kijken, wil ook heel graag zelf een kaartje maken met foto's maar nu je het zo zegt kan het dan wel wat langer duren als ik langer in het zh moet blijven. Misschien toch niet zo handig.

Hoi Essie,

De namen voor onze twins hebben we al, een tijdje eigenlijk al. Vond het wel moeilijk hoor!! Voor meisjes hadden we gelijk al namen en ik vond 1 jongensnaam verzinnen al moeilijk maar het is helemaal goed gekomen :)

Ik ben ook al bezig met de geboorte kaartjes, er rekening mee houdend dat onze twins toch eerder gaan komen. Ik heb van 2 kaartjes al een proefdruk (zonder tekst) laten komen en we zijn er wel over uit welke het gaat worden Overigens heb je wel veel minder leuke kaarten voor meerlingen.
Ik begrijp er eerlijk gezegd alleen geen snars van hoe je deze verder moet maken en of je ze nog persoonlijker kan maken (kleuren/extra tekst)
Daar moet ik nog eens rustig voor gaan zitten, samen met m'n man.....haha!!

Leuk! Zo te horen ben jij best een crea bea! Vind het wel heel leuk om dit soort dingen alvast op te zoeken en uit te pluisen. Ben wel héél benieuwd naar alle namen die gaan komen van de December meisjes en jongens!!!!

Liefs Lynn.

Vind jongens namen zo moeilijk. Meisjes namen heb ik altijd al wel in mijn hoofd gehad. Denk alleen dat het toch iets anders gaat worden dan mijn nr. 1. Hoorde voor ik zwanger was een meisjes naam waarvan ik dacht: ja, niet alledaags, leuk. Toevallig hoorde ik hem twee weken geleden weer en hij zit nu in mijn hoofd geprent. Ben alleen bang voor reacties als: hoe??? Denk dat mensen er even aan moeten wennen.
De jongensnaam die ik in mijn hoofd heb, heb ik aan het begin ergens gelezen en ben het daarna nooit meer ergens tegen gekomen. Toch is het niet apart maar meestal staat er een t achter.
Wij roepen allebei weleens een naam en dan zeggen we leu of niet leuk maar echt serieus zijn we er nog niet mee bezig geweest. Ben ook bang dat ik mijn mond niet kan houden als we er uit zijn....

Gaan jullie jullie spruit vernoemen? Ik heb na het overlijden van mijn schoonvader altijd gedacht: als er bij ons een kindje mag komen wordt het naar hem vernoemd. Toen ik dat tegen mijn man zei was zijn reactie: en mijn moeder dan...?? Ik heb haar nooit gekend en was daar aan voorbij gegaan. Shame on me! Het wordt bij ons alleen een roepnaam hebben we besloten.

Wij gaan binnenkort boeken neuzen. Heb al een lief, eenvoudig kaartje gezien. Maar er is zoveel leuks!

Succes ermee allemaal!!!!

Ik ben blij dat we een meisje krijgen.. Want we kwamen er niet uit voor een jongens naam...
Volgende week ga ik de boeken ophalen bij de drukkerij en kijken of er iets tussen zit. Ben beniewd..ik ben nogal kieskeurig ;)

Kaartje maakt mn vader, heeft een reclamebureau en is erg crea bea! T wordt weer passend bij onze trouwkaart en geboortekaartje van ons zoontje. Leuk!

We hebben wel wat meisjesnamen, eerlijk gezegd ben ik blij dat t een meisje is want jongensnaam vonden we lastiger. Onze zoon heeft als 2e naam de voornaam van mn schoonmoeder en ons dochtertje krijgt als 2e naam de voornaam van mn moeder. Zo leuk om toch te vernoemen vind ik!!

We hebben met onze drie kids de twee oma's al vernoemd en mijn zoon naar mijn schoonvader (wel allemaal als tweede naam) nu een meid en ik kan niet echt iets leuks bedenken met mijn vaders naam. Maar misschien dat we mijn achternaam gaan gebruiken als tweede naam. Dan wordt mijn vader toch nog vernoemd.

Terug
Bovenaan