Ik wel. Met het geboortekaartje wilde ik een fotot van de 4 kids op leeftijd achter elkaar zittend op de grond. Maar dat duurt me te lang. Eerst moet ik uit het ziekenhuis zijn, dan met een vriend kunnen voor de foto en daarna moet het kaartje nog gedrukt worden. Duurt me te lang. U zag ik een heel gaaf kaartje. Een soort sleutelhanger met lintjes, een belletje,enz. Zo gaaf en echt te gebruiken. Die gaat het worden. Ben online nog wel aan het kijken of ikzelf de spullen kan aanschaffen (behalve het kaartje) dat scheelt weer heel wat tientjes.
Wat de naam betreft zijn we er gelukkig uit. Zes letters net als mijn andere kids, geen Scandinavische naam zoals de andere maar het past er prima bij. Het was de eerste naam waar van we allebei zoiets hadden van ja dat kan. Zo moeilijk om het geheim te houden, maar ook leuk.
Wat de naam betreft zijn we er gelukkig uit. Zes letters net als mijn andere kids, geen Scandinavische naam zoals de andere maar het past er prima bij. Het was de eerste naam waar van we allebei zoiets hadden van ja dat kan. Zo moeilijk om het geheim te houden, maar ook leuk.